Győrfi Gergő : Ha én kutató volnék…

 

Ha brit kutató lennék hosszú, fárasztó és milliókba kerülő kutatás végén, melynek során a jelen és a múlt híres vagy ismert embereinek életét tanulmányoznám, az alábbi nagyon furcsa érdekességeket állapítanám meg:

— a Nobel-díjasok meglepően nagy része február 23.-án született, vagy az év más napján.

— azon zeneszerzők, akiknek született saját gyerekük, többnyire tízéves koruk után haltak meg.

— az átlag feletti intelligenciával rendelkező emberek szülőanyja általában nő.

— a magyar Kossuth-díjasok között nagyon ritka az olyan, aki 1500 előtt született.

— a legnagyobb hadvezérek egy része részt vett valamilyen csatában.

— kevés pápa játszott metál vagy punk zenekarban.

— a leghíresebb középkori szobrászok között elég kevés volt az ausztrál.

— a feltalálók nagy része csecsemőnek született.

— jó néhány kétlábú olimpiai bajnok, ha járt, akkor általában az egyik, utána pedig a másik lábával lépett.

— majdnem minden államfőnek volt olyan életszakasza, amikor tudott szájon át enni.

— a mozisztárok közül kevés élt kétszáz évig és született 1700 előtt.

— ha a világtörténelem legsikeresebb emberei aludtak, akkor vagy feküdtek, vagy ültek, vagy álltak, vagy valami mást csináltak.

— a festők többsége nem járt a Marson.

— az ősemberek törzsfőinek nagy része sosem gombfocizott és nem volt mobiltelefonja.

— volt rá példa, hogy a magyar miniszterelnök nappal ebédelt és este vacsorázott.

— nem sok olyan férfinek született vérszerinti gyereke, akit tízévesen kiheréltek.

— kevés olyan kínai császár volt, akinek születése előtt több mint egy évvel meghalt az apja és az anyja.

— azon hírességek, akik megélték az öregkort, általában tizennyolc éves koruk után haltak meg.

— ha valaki celeb, akkor vagy jelent meg teljesen valótlan önéletrajzi könyve, vagy nem.

— az egyiptomi fáraók közül csak kevesen harcoltak a II. világháborúban.

— nem volt túl sok 1800 előtt született Forma 1-es világbajnok.

— a középkori királyok ritkán közlekedtek magánrepülővel.

— az ókori római császárok közül kevesen jártak Washington D.C.-ben.

— Hammurapi csak kevés embert végeztetett ki villamosszékben.

— ha élve születtem volna, akkor nem így élnék, mint most.

— a brit kutatók ilyen eredményeket húsz év alatt egy afrikai ország tízéves költségvetését felemésztő összegből állapítanak meg.

Legutóbbi módosítás: 2019.08.15. @ 11:29 :: Győrfi Gergő
Szerző Győrfi Gergő 7 Írás
rólam nincsenek szavak, nem vagyok méltó a szavakra, csak szavak vannak rólam, próbálok méltó lenni a szavakra, ez volt a pár szó, és az énszerű bemutatkozásom