Dr. Balázs Tibor : Ébresztés

A vers első megjelenése: „A fogfájós vaddisznó” c. gyermekvers-kötetemben, Littera Nova, 1998, illusztrációk: Réber László, ajánló sorok: Lázár Ervin

 

Ha vackánál

elhaladsz,

s alszik még

a vadmalac,

csöndben húzd le

zokniját,

csiklandozd meg

a talpát,

s majd meglátod,

milyen édes,

mikor felébred

és… éhes!

Legutóbbi módosítás: 2019.05.29. @ 13:22 :: Dr. Balázs Tibor
Szerző Dr. Balázs Tibor 0 Írás
Könyvkiadóként (www.accordiakiado.hu, www.litteranova.hu) a nagyközönség által ismert és elismert írók mellett fiatal, vagy kevésbé fiatal szerzők műveit is gondozom, publikálom. Az élet visszaigazolta hitem (számos névvel, szépen ívelő írói pályával jelezhetem), hogy a tehetséges betűvető előtt teret kell nyitni - megértően, bizalommal, baráti tanácsokkal. Kevés szerző zsengéi között olvashatjuk remekeit... Másrészt: nagyon fontosnak érzem azt is, amit sokan nem vesznek figyelembe: az önkifejezés lelki igénye, az írás, az alkotási folyamat önmagában véve nagy és kivételes emberi érték, még akkor is, ha nem a modern esztétika szerint realizálódik a mű. Lehet ez? Igen, lehet, hiszen az írásművet az alkotó azon vágya élteti, hogy gondolatai a spirituális dimenzió részei legyenek...Ki-ki döntse el, hogy álsztárok "értékrendjében", vagy a fentiekben jelzett vágyban ismer önmagára. Harmadrészt: mivel kiadóként dolgozom, tudom, hogy nekem is szükségem van megmérettetésre, ezért jelzem írásaim kapcsán az első megjelenés helyét és körülményeit. Üdv, Toronylakók!