H.Pulai Éva : MEGHÍVÓ!

Jótékonysági, irodalmi felolvasó délután; 2014. szeptember 25. 15 órai kezdettel

 

 

 

Arról, hogy miért született ez a Rendezvény:

 

2014 februárjában egy bátonyterenyei család élete megváltozott, amikor családi házukban tűz ütött ki. Az édesanya és a gyermek, súlyos égési sérüléseket szenvedett, de túlélték a tragédiát, az édesapa viszont, belehalt az égési sérüléseibe, miután kisfiát kimentette a lángoló otthonból.

Az elmúlt hónapokban, anya és kisfia, több hónapot töltöttek a kórházban, mert sérüléseik súlyossága, számtalan műtéti beavatkozást, és kórházi kezelést igényelt.

Jelenleg mindketten, az édesanya szüleivel, Tar községben élnek és gyógyulnak.

 

A gyógyulásuk és élethelyzetük megsegítése érdekében született lelkemben ennek a délutánnak a terve, mert hiszem, hogy a költészet erejével is adhatunk, és nem csak érzelmileg, hanem anyagilag is.

 

Számtalan irodalmi honlap aktív tagja vagyok, rengeteg író, költő, és művész ismerősöm van, és úgy érzem, ahogy a híradásokban már láthattuk, nem csak zenével, hanem az irodalommal is tudunk segíteni.

Ennek érdekében szeretettel várom kortárs írók, költők, művészek jelentkezését, versek felolvasására, a költészetet szerető barátaikat, ismerőseiket, családtagjaikat, és azokat, akik anyagilag is hozzá tudnának járulni a délután egy céljához, hogy segítséget kapjon a csonka család, hiszen még hosszú az út a teljes felgyógyulásukig.

 

Mutassuk meg együtt, hogy van segítség, és az, hogy ők élnek, az mindennél fontosabb.

 

 

 

JÓTÉKONYSÁGI, IRODALMI FELOLVASÓ DÉLUTÁN

 

 

2014. szeptember 25. 15 óra

 

 

Zila Kávéház – Krisztina Cukrászda

Üllői út 452., Budapest, 1183

 

 

A tervezett program:

 

15.00: Megnyitó, és a résztvevők köszöntése, a jótékonysági felolvasó délután céljainak, és létrejöttének ismertetésével.

15.15: Baráth Zsófia, egy eseményhez illő verssel, megnyitja, és elkezdi a délutánt.

15.20-15.50.: kortárs költők, és verseinek felolvasása

15.50-16.05: szünet

16.05-16.30: Németh János, Baráth Zsófia, és Mach András hangján kortárs, és holt költők versei következnek

16.30-16.45: szünet

16.45-17.15: kortárs költők, és verseinek felolvasása

17.15-17.45: akik nem jelentkeztek, de olvasnának ideje felolvasásra (az erre szánt idő, ennek függvényében változhat).

17.45: Zárás

 

 

A rendezvényen várjuk – a meghirdetett dátumon és helyszínen – az anyagi felajánlásokat, amit a program végeztével nyilvánosan megszámolunk (tanúk előtt) és kihirdetünk, majd bankon keresztül elutalunk a család számlájára.

Őket, akikért ez esemény létrejött, ha állapotuk megengedi, és/vagy a nagyszülőket, vagy valamelyik nagyszülőt, vagy pedig egy megbízottjukat, Tar község Polgármesteri hivatala fogja elhozni közénk. Segítségünkre lesznek abban, hogy velünk lehessenek.

 

 

Fontos!

A felajánlásoknak sem alsó, sem felső határa nincs. A felajánlható összeg 1 forinttól, bármennyi forintig.

Felajánlás a részvétel is(!), és ha valaki saját, vagy kedvence szerzeményét felolvassa a délutánon…

 

 

A felolvasásra jelentkezők névsora (remélem bővülni fog):

Vitalion Z. Jutka, G.Szabó Éva, Bátai Tibor, Pásztor Piroska, Stabel Rezső, Gősi Vali, Vermes György, Kránitz Laura, Vaskó Ágnes, Kis-Mezei Katalin, Jagos István Róbert, Németh János, Mach András, Baráth Zsófia, Pilla SM

 

 

Aki anyagilag már most támogatná anyát, és gyermekét, az az alábbi számlaszámon már megteheti (közleménybe írja be: Adomány):

 

Bazsó Éva (édesanya neve)

OTP Bank: 11773418-30552957-00000000

 

Egy kérésem van, aki segített, értesítsen az alábbi e-mailen:

jotekonykodjunk@freemail.hu

hogy én, mint szervező, tudjam, mennyi felajánlásnál tartunk.

 

 

Fogjunk össze, az irodalom erejével!

 

 

Sárközi Mariann Pilla

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2019.11.19. @ 09:16 :: H.Pulai Éva
Szerző H.Pulai Éva 1146 Írás
A H. a nevem előtt, csak egy megkülönböztető jel, hogy ne keveredjenek össze a hírösszeállítások a firkáimmal. *Pulai Éva