Schődl Gábor : Megasztár

A jövő?…

 

Riporterünket elküldtük a Zámbó Jimmyről elnevezett Bölcsöde-óvoda komplexumba, szülői értekezletre.

 

A téma előadója Margó néni lesz, aki a Megasztár 155 nevezési feltételeit ismerteti a jelenlévőkkel.

— Tisztelt Anyukák, Apukák, és Kovács Nagymama!

Mint azt önök is tudják, a közvélemény nyomásának engedve a produkció vezetői leszállították a nevezési korhatárt nagycsoportosra! Mivel a lurkóink nagyon fejlettek és egyik, másik kitűnő hangadottságokkal rendelkezik, úgy gondoltuk indítani kéne Őket a versenyen!

Persze vannak kivételek. Gusztika még mindig szopja az ujját, és ez zavarná az éneklésben. Őt megpróbáljuk az arrogáns Friderikusz helyett benyomni a zsűribe.

Abban egyetértek Molnár anyukával, ha ez nem sikerül, a gyerekek, egy beszólása után úgy elküldik Fridit a francba, ahogy az meg van írva!

A gyermekek még őszinték…

Bécuska selypít, de ez nem akadály! Vannak pösze sztárok is!

Képzeljék csak el, amikor a mi csöppségeink felnőtteket lealázva — fordulóról, fordulóra — jutnak tovább, kiejtve a vén kripliket.

Ez gyermekeink egészséges egóját is nagymértékben növelné!

A felkészülést a Megasztár 4 nyertese, Lüszi is segíteni fogja.

Tüncitől kaptunk egy levelet, hogy őrá is számíthatunk.

Kedves Szülők! Éljenek a lehetőséggel!

Sajnos a mi gyerekkorunkban mindenki munkás akart lenni. Szövőnő, mechanikai műszerész, hegesztő…

Hála az égnek ennek vége!

Ma minden gyerek Megasztár vagy Győzike szeretne lenni, és ezt mi támogatjuk!

Eljött az idő, amikor is a hárommillió koldus országából a hárommillió Megasztár, a hárommillió Győzike országa lehetünk.

Kedves szülők, hajrá!

Legutóbbi módosítás: 2009.08.11. @ 10:39 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....