Kőmüves Klára : Csillagszóró szerelem

 

Évek óta készülök neked, nem tudom ki vagy, ki váratsz engemet. Ideje lenne erre járnod, mert én biz nem megyek, bevallom és szégyellem is, soha nem kerestelek! Álmaimból megszőttem perceinknek fátyolát és hímeztem annyi éjen át…E fátyolon nincs arc, nincs név, se test, de ne félj, a sorsunk sose rest, csak várat még magára, játszik egy kicsit! Meglásd, hamar rád hullik lelkem tisztasága s beléd ivódik vakvilágba kiáltott ígéretem, hogy nem adom el, csak neked szívem! Te majd úgy nézel rám, mint lemenő Napsugár a búzaföldeket. Arany kalász koszorút fonsz hajamba, mosolyod lesz a pántlikám! Én majd úgy nézek rád, mint senki másra, s hiába leszek gyáva sorolni irántad érzett másságok titkait, egy pillantással küldöm feléd évek álmait. Vajon milyen színű hajad és szemed? Vajon milyen lehet a termeted? Ha nem nagy kérés, legyél magas és legyen mókás hasad! Fedje szőr a melled, az csak jó, ha az enyémen nem lesz! Jaj, bolondozás! Miért figyelném külsőségeid? Hiszen, ha vak lennék is tudnám, szép vagy, belül biztosan, s kívül mit számít világtalannak, mi van! Azt hiszem, mi mindannyian valami céllal érkezünk. Vagy feladatot teljesítünk, vagy csak álmot kergetünk. És változunk. Vagy megfelelnek nekünk, vagy megmérettetünk. De neked jönnöd kell! Jönnöd kell, mert én biz nem megyek! Bevallom újra, nem kerestelek! Ha nem jössz, majd megtanulok megbékélni is. Egy felsőbb szint a béke is. De jönni fogsz, hisz érzem lüktetésedet. Ma még akácfa levelén játszom azt, hogy „Szeretsz, nem szeretsz”, de holnap, csak Isten tudja azt, mi lesz! Néha félek. A belátás is az élet része. Félem azt a napot, amikor be kell látnom, hogy más célért vagyok, hiszen a jóra való vágyakozás is éltet. Bevallom: sóvárgom a szépet! Színek, formák és szavak, gondolnom rátok, csak szépen szabad. Amit e Föld rejt, az a számtalan csoda, fogadni képtelen az elme. Ezért kellene figyelnem csupán csak egyre! S nem rád – Bocsánat! – kis patak. Ezer csodáról mesélnék. Hát, mondd csak Szerelmem, merre vagy? Meg sem gyúltál, nem éghettél, bolond módra vágyakoztam újra.      Csillagszóró Szerelmem, találkozunk holnap éjjel újra!

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2019.10.29. @ 09:50 :: Kőmüves Klára
Szerző Kőmüves Klára 747 Írás
Később talán hosszabban bemutatkozom, most csak annyit; vidéki vagyok és főleg a verseket szeretem (olvasni ...és írni is :))