Schődl Gábor : Hírek 2.

Tegnap is történhetett volna… a kép csak illusztráció

 

Elküldött tudósítónk Göndörkacaj-alsóról, a „Romhalmaz Elek” általános iskolából tudósít, ahol egy új kezdeményezés látszik szárba szökkenni.

 

A — BESZEDZSOSZI-BT — illusztris képviselője, megkérte az Igazgató Urat, hogy hívja össze a hátrányos helyzetű, megtermett, erőtől duzzadó fiatalokat, tizenhárom éves korig, mert munkát szeretne ajánlani nekik, merő szívjóságból, mert ő mindig is dögölt az ilyesmiért.

Az iskolának ennek fejében még adományoz egy sajt, vaj és kakaóbiztos interaktív táblát.

— Kedves nebulók, kezdte simulékony modorában az ügyvezető igazgató, mint tudhatjátok mi pénzkölcsönzéssel foglalkozunk!

Mi, emberbaráti szeretetből segítséget nyújtunk minden anyagiakban szűkölködő szerencsétlennek. Sajnos az emberi irigység nem ismer határokat, meggyanúsítottak bennünket, hogy mi, 500%-os uzsorakamatra adunk nagyobb összegeket.

Én, az édesanyám emlékére esküszöm, hogy 490%-nál többet sohasem kértünk!

Azok részére, akik közületek belépnek hozzánk, létrehozunk egy Baseball csapatot.

A dolgotok, hogy edzés után a baseballütőket vállra kapva, hazafelé menet beszeditek a heti tartozásokat.

Mivel tudjuk rólatok, hogy igen agresszívek vagytok, és nagy a mozgásigényetek, a nem fizető prosztókon gyakorolhatjátok a legújabban elsajátított ütéstechnikát…

Félni nem kell, ha zsaruk elkapnak, véd benneteket a törvény, hisz fiatalkorúak vagytok!

Legutóbbi módosítás: 2009.08.09. @ 07:42 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....