Nagy Rita : Test és agy

Test: Ez fáj!

Agy: Kellett neked átrohannod az úton! Most nézd, mit tettél! Nem hallgattál rám!

Test: Nem gondltam volna, hogy ez lesz.

Agy: Persze, hogy nem gondoltad! Ha hallgattál volna rá, most nem feküdnénk ezen a hideg ágyon.

Test: Sajnálom! Nem tudtam, hogy ekkora fájdalmat tud okozni az a két fény.

Agy: A két fény egy autóhoz tartozott. Tudod, A-U-TÓ!

Test: Ó! Most már csak azt nem tudom, miért bántott.

Agy: Azért bántott, mert elérohantál. Nem megmondtam, hogy még nem szabad! Nem volt ideje megállni.

       Milyen tudatlan vagy!

Test: Elnézést, hogy nem én vagyok itt az ész.

        Most mi lesz? Ez így nem jó.

Agy: Persze, hogy nem jó. Hiszen napok óta nem mozdulsz, csövek állnak ki bel?led és állandóan piszkálnak 

       az orvosok.

Test: Csak ne lenne ilyen sötét! Fáj a szemem is.

Agy: A szemünk csukva van. Próbáld meg kinyitni.

Test: Próbálom, próbálom, de nem megy. Nem tudom kinyitni.

Agy: Próbáld meg mozgatni az ujjad. Vagy a karod.

Test: Próbálom, próbálom, de nem megy. Mindenem fáj!

        Olyan fáradt vagyok!

Agy: Meg fogunk halni.

Test: Meghalni? Az meg mi?

Agy: Ajj! Ezt se tudod? Meghalunk, tehát megsz?nünk létezni. Nem m?ködünk többé.

Test: Mi az, hogy nem m?ködünk többé?

Agy: Majd meglátod, ha meghaltunk.

Test: Mi lesz a halál után?

Agy: Nem tudom, még senki se élte túl.

Test: Te, akkor a száj ezért mondta azt a sok furcs szót. Már emlékszem! ?is emlegette a halált, meg Istent,

        meg a lelket. Ha meghalunk, a lelkünk majd tovább él. És a mennybe jut. Azt hiszem.

Agy: Pfujj! Ezt a sok marhaságot! Lélek? Találkoztál már vele?

Test: Nem, de…

Agy: Na látod!

Test: De ez nem jelenti azt, hogy nincs. Talán csak elbújt.

Agy: Haha! Meghiszem azt!

Test: Jó, akkor ne hidd el. Foglalkozz csak az unalmas dolgaiddal.

Agy: Még hogy unalmas! Én gondolkodom, kitalálok dolgokat, segítek neked, irányítalak…

Test: Igen, irányítasz! Ha nem lennél, sokkal jobb lenne. Én és a szív…

Agy: Ó, a szív! Leghaszontalanabb társunk. Persze, ? pumpálja a vért, ami nélkül nehezen lennénk meg, de az

       a sok érzelem! Annyit nyivákol, mint egy éhes újszülött.

Test: De sokkal boldogabb, mint te. Nem gyötri magát és nem okoz fájdalmat nekem!

Agy: Majd meglátod! Én csak néha fájok, de az a sok cukor meg gyorskaja, na az majd mennyi fájdalmat fog

       okozni neked! Feltéve, ha megérjük.

Test: Nem kellesz ide! Nélküled is felépülünk.

Agy: Jól van! Itt is hagyhatlak! Majd meglátjuk, mire mész nélkülem!

Test: Rendben. Viszlát!

Agy: Viszlát!

Test: Hé! Hé, te! Napok óta nem szólsz hozzám!

        Egyedül vagyok!

        Szólalj meg!

Test: Két hét. Két hét óta hallgatsz. Most már igazán abbahagyhatod a morgolódást. Béküljünk ki! Igazad van,

        szükségem van rád. Kérlek!

        Nagyon fáj.

        Azt hiszem, meghalok. Meghalunk. Vagy te már halott vagy?

        Nem tudom, mi lesz velünk. Fázom. A lélekkel továbbra sem találkoztam. Talán tényleg nincs.

        Aú! Ez… ez nagyon rossz.

        Fáj…

Legutóbbi módosítás: 2007.11.15. @ 07:36 :: Nagy Rita
Szerző Nagy Rita 8 Írás
Nem tudom mit írhatnék magamról, én én vagyok, bár ennek sokszor nem örülök. De ahogy a bölcs mondás is tartja: "Légy önmagad, mert mindeki más már foglalt."