Bősze Emil Miklós : Nevetés közben is fájhat a szív — 665. —

Köszönöm kérdésed és meglennék /de nem nélküled/, s jogcímet kutatok megkeresésedre…*

 

 

 

Még mindenki örült, amikor előjöttél barlangodból ahhoz, hogy át/k/öltözz egy másik és még ismeretlenebb barlangba — hol ruhatár is van —, mit csakis a magadénak gondoltál.

 

    A szélcsend az mindig is megőrjített téged, és a viharos tenger volt mindig minden vágyódásod — s annyit mondtál csupán még egyszer felém fordulva, hogy a vihar majd megerősít —, és csak nevettél, s még csupán gondolataimban sem fordult volna meg az, hogy most fájhat is szíved.

    Nem én akartam, a sors hosszú útra küldött —, és adott neked vihart.

    Megkaptad.

    Megkaptad, de már nem maradt elég idő arra, hogy biztosítást köss.

 

    Magam?

    Köszönöm kérdésed és meglennék /de nem nélküled/, s jogcímet kutatok megkeresésedre — miközben levélcímed sincs már meg, amikor mind egyre fényképeidet nézegetem…

    Kereslek mindenütt, de nem vagy — s mindhiába kutatom át százszor is szobámat, mivel nem vagy sehol —, és ez maga a Seól.

    Ekkor poros szekrényemre ráírom ujjammal, hogy: Kata, s mintha a szekrény is megmozdult volna.

    Gyorsan gépemhez ülök, és beütöm keresőmbe, hogy — Kata.

    Csupán ennyit.

    Nem kell több!

    Nem is kellett több 0,13 mp-nél, és a Gugli máris hozta a találatot —, 133000000 helyen.

 

    Megvan!

    Megvagy, tör ki belőlem az öröm — és már nem is fáj a szív/em/.

 

 

 

Budapest – 2011. jan. 25.

Legutóbbi módosítás: 2011.01.27. @ 11:39 :: Bősze Emil Miklós
Szerző Bősze Emil Miklós 74 Írás
Nagyvárad - Bukarest - Nagyvárad - Budapest... ÃÅj írásaim: http://www.bemiklos3.eoldal.hu Betelt honlapjaim: Korábbi írásaim: http://www.bemiklos2.eoldal..hu Ősírásaim: http://www.bemiklos.eoldal.hu Tanult szakmám fényképészet. Banki aláírásom: e-mail. -_-