Schődl Gábor : Jenőke – Fellebbezés

Ne mááá…

Csókolom!

 

Néztem aztat a RTL-híradót és láttam a motoros csókát, aki halálias balesetet okozott. Ő volt az, aki a kis motorjára kamerát szerelt, és hadd menjen!

Le is filmezte aztat a záróvonal átlépéseit, mikor is ezerrel nyomatta a gépet. Több autós foszer bácsi infar, infark tusa izét kapott. Kár, hogy eztet nem vette a kamera. Mit összeröhögtünk vóna a rinyáló arcokat látva.

Aztán jött egy szabályosan motorozó fiú, rá is fázott a szerencsétlenje, mert ez a baromarc telibekapta. Meg is halt azonnal.

A Csóka is súlyos sérüléseket szenvedett, de dögőjjek meg, ha sajnálom! Hogy ne ugassam cserepesre a pofámat, négy évre ítélték. A papus úgy káromkodott, mint egy tucat kocsis!

A skac meg siránkozott a kamerába, hogy ennnyit ő nem érdemelt vóna, mert ő is súlyosan megsérült…

Felizélt a bíróságon, úgy lebbezett… vagy mi a rossebb!

És begyütt nekije. Mérsékelték a büntetésit. Idáig láttam a képet, mert a papus hirtelen felindulásában ekkor vágta aztat a kisbaltát a képernyőbe…

Aztat később tudtam meg a Részeges Állat szomszédtól, hogy a mellékbüntetését is elengedték…

Meg börtön helyett fegyházban kell dekkolnia! Kap kezeléset is…

A csóka meg még méltatlankodott, hogy csak ennyit engedtek el nekije!

A faterhez ki kellett hívni a Házias Orvosnét, mert olyan infark izé jelei mutatkoztak rajta és a szája is habozott…

A szomszéd a tévés bácsit is idézte, aki aztat lotyogta, hogyha jó lesz, a Csávó, akkor további időt is elengedhetnek nekije…

Tényleg! A motort nem lehetne bevinni a kóterbe, hogy az udvaron rodeózhasson?…

Ha nem, az kész kibaszás!

 

Csókolom!

Legutóbbi módosítás: 2009.08.15. @ 10:31 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....