Fitó Ica : Életképek

*

Fogorvosnál

 

Csinos fogorvosnőt kapott a falu. Ráadásul nagyon ügyes, talpraesett, bőbeszédű szépasszony volt.

      Mesélik, hogy egyszer a jó humorú Varga Jóska igen sápadtan állított be a rendelőbe. Nagyon fájt a foga, tudta, semmi nem menti meg az injekciótól, húzástól. Tudvalevő, hogy a férfiak milyen bátran viselik eme megpróbáltatását az életnek, a doktornő nagy empátiával ültette bele a székbe.

      Már fogóval a kezében adta a jó tanácsot páciensének:

      — Szorítson!

      Jóska ekkor kitárva két karját hirtelen átölelte a doktornőt, teljes erejéből szorította.

      A meglepett szépasszony a fogóval verte kajánul vigyorgó betege fejét, mire az hajlandó volt elengedni.

 

 

Szülünk

 

Csörike mindenórás volt. Mint ahogy az lenni szokott, a fájások jelentkezésekor férje vidéken tartózkodott. Így hát gyorsan szólt a szomszédasszonyának, aki szintén várandós, legyen segítségére.

       A mentő megérkezett, beszállt a már erősen meggyötört kismama, szomszédasszonya kíséretében.

       Mentő száguld.

      Odaérkezve a kórházhoz, belép az autóba két beteghordó, hóna alá nyúlnak a szomszédasszonynak, viszik, hogy a lába se éri a földet.

      Az éppen fájásszünetben lévő Csörike visít a röhögéstől, mikor látja, hogy segítsége lába kalimpál a levegőben, ahogy viszik, úgy kiabálja:

        Nem én akarok szülni… nem én akarok szülni!!!

 

Legutóbbi módosítás: 2021.07.29. @ 12:13 :: Fitó Ica
Szerző Fitó Ica 190 Írás
Vidéki kisvárosban élek. Aktív éveimben pedagógusként, ma már nyugdíjban. Írogatok ezt-azt, s szívesen olvasom mások írásait. http://csendhangok.blogspot.com/search/label/Bemutatkozom