Jagos István Róbert : Mikor ti még…

 

A mostnak szaga van. Izzadt trikó átsejlése

a tejfölöstészta fanyar g?ze mögül. Szabad szag.

Semmi másnapos, rúzsos szájlibbenet, melyre ívet

vet a tegnapi  cabernet sauvignon. Tavasz van.

Vérz? ösz, haldokló indiánnyár. S mégis… tavasz van. 

Már nem félek. A kötés lebomlott magától, s a fény mint olyan,

látni engedte, amit mindig is tudtam. Lesznek, kik elárulnak majd.

Késeket vágnak belém, csikket nyomnak el rajtam,

g?gösen kacagnak felém krokodil könnyeik mögül.

Mosolygok önbizalmuk hulladékdombjain. Ingoványra

épült fényes felh?karcolók. Nekem csak egy padom van,

de az réges rég. Mikor ti még a tükröt  játéknak használtátok.

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2019.10.29. @ 10:08 :: Jagos István Róbert
Szerző Jagos István Róbert 161 Írás
A nevem Jagos István Róbert. 1974 tavaszán születtem. Életem nagy részét Hódmezővásárhelyen éltem le (34 év). Elég korán, 1989-ben 15 évesen kezdtem el verseket írni. Ez a lendület 1998-ig tartott. Szűk tíz év után újra neki fogtam a rímfaragásnak. 2008. óta már prózákkal is próbálkozom. Ugyanennek az évnek őszén, a Csokoládéház című versemmel, bekerültem a ÀžLírikus képzelgésÀ pályázat döntősei közé. Alkotásaim megtalálhatók több országos irodalmi portálon is. Több mint egy tucat antológiában szerepelek mint szerző. 2010-ben Kárász József díjazott lettem, ami által felkértek a Kárász József irodalmi Kör alelnöki posztjára, illetve a Dél-Alföldi Művészeti Kör alapítója és elnöke vagyok. Irányításom alatt az utóbbi kör köteteket is jelentet meg. Egy saját kötettel rendelkezem, melynek címe: Made in az idők hajnalán. Most tavasszal készülök megjelentetni a másodikat ami a Félresértett szavak címet viseli. Verseim ajtók. Bennük és általuk újraéledek - élek újra. Oldok és kötök - megtartok és elengedek. Pillanatot, indulatot, vágyat, szerelmet és gondolatot. Életet és halált. Büszke esendőként vagyok ember, férfi és magyar.