Bősze Emil Miklós : A pap szavai a szószékig értek — 662. —

Akik csak szóltak, azok mind jövendöltek is, mivel mind úgy jövendöltek, hogy szóltak.*

 

Nem büntetheted magad amiért megváltozott a világ, és óvatosabbra veszed a figurát.

    Akik csak szóltak, azok mind jövendöltek is, mivel mind úgy jövendöltek, hogy szóltak. 

 

    Egy lelkész — kit különben mindenki aranyszájú Szent Jánosként emlegetett —, egyik alkalommal azt emelte ki szolgálatában, hogy — a lopott gyümölcs az mindig édesebb, viszont nem mehetünk el a problémák mellett, különben a problémák mennek el majd mellettünk —, tette még hozzá az előzőekhez.

    A közösség valósággal ledermedt, ám ő csak még bátrabban folytatta, hogy — egy gyermeket szülei kitettek a sűrű és sötét erdőbe —, majd végignézett a padsorokban ülő arcokon és kiegészítette avval, hogy — azután mégiscsak meggondolták magukat a szülők, mivel az ítélet pallosát érezték lebegni a fejük felett.

    Megnyugtatásul azt is elmondta még, hogy — tudom, ilyesmi tebenned fel sem merülne…

 

   Jaj, igen elkanyarodtam, s Kedves Olvasómat akaratlanul is a sűrű és sötét erdőbe vezetem —, ami nyilvánvalóan nem lehet a célom.

    Ugyanakkor megfeledkeztem arról, hogy a lelkész szavainak zsoltáraira meg a kántor válaszolt, és éppenséggel a zsoltár szavaival.

    Erre volt ott akkor azt hiszem a legnagyobb szükség —, mivel a hívek valósággal megkönnyebbültek.

    Befejezem.

 

    Veled kezdhettem el, így hát véled is illik befejeznem —, már amennyiben befejezhető ez egyáltalán.

    Megkérlek, hogy ne büntess tovább /!/ —, amiért megváltozott a világ.

    A figurát ígérem magam is óvatosabban veszem majd, és sohasem nagykereskedőktől.

    Nem legvégül — és sokkal élénkebben figyelek majd, hogy mit szólnak és mit is jövendölnek az emberek —, kettőnk felől — ami meghatározó lehet.

 

    A pap szavai messzire jutottak —, és az ég sincs már messze.

    Így már Te sem késhetsz soká.

    Nincs az a fodrász — ki visszatarthatna.

 

Ajánlóm: http://www.youtube.com/watch?v=y1WACuPmOro

Budapest – 2011. jan.10.

Legutóbbi módosítás: 2011.01.14. @ 08:30 :: Bősze Emil Miklós
Szerző Bősze Emil Miklós 74 Írás
Nagyvárad - Bukarest - Nagyvárad - Budapest... ÃÅj írásaim: http://www.bemiklos3.eoldal.hu Betelt honlapjaim: Korábbi írásaim: http://www.bemiklos2.eoldal..hu Ősírásaim: http://www.bemiklos.eoldal.hu Tanult szakmám fényképészet. Banki aláírásom: e-mail. -_-