Schődl Gábor : Jenőke – Lotyogok

Ne má….

Csókolom!

 

Néztük a Papussal a Tv-t. Az Öreg elkezd üvölteni:

— Gyere annyuk, eldobod magad! Figyuzd má, a Teminátor 9-hez mutassák a statisztákat.

— Te hibbant agyú óriástulok, te szeszen cseperedett pálinka reklám!

— Ezek az új rendőregyenruhák békés tüntetők és passzív ellenállók esetére.

Attól még, hogy az öreg hülyéket beszélt, igaza volt. A franc se mondaná meg, hogy ezek rendőrök. Még herevédőjük is van nekijük. A fater mondta is, neki is be kéne szerezni egyet. A Mamus mindig süvölti nekije:

— Szétrúgom a fütyidet Béla, ha stírölöd azt a szakadt macát!

Az ellenzékies bácsik biztosan a Bírósághoz fognak fordulni, hogy a hazafias balhé alkalmából már tökön se rúghassák a zsandárokat. Hol itt a demokrácia?

Pedig igenis van! Már csak lábon lőhetik az ingerelőket szivacsskulóval. Aki a nap végén lead 42—szivacsgolyót, az kap egy eredeti tengeri szivacsot és két év nyolc hónapot.

A Muter úgy hallotta, hogy a golyóbist előtte festékbe is márcsák. Nekije meg van egy snassz kis fehér rucija. Odaugrik a zsernyákok elé, ingereli majd őket, passzívan ellenáll, esetleg útjára indít egy hőszigetelős, ISO alatt gyártott féltéglát, azok meg leadnak rá egy néhány lövést. Már meg is lesz oldva a kis színes, szellős, nyári szoknyácskája.

Én ki sem teszem a lábamat otthonról. Az Ica megmondta a frankót:

— Kis Csődörőm, sokkal jobban jársz, ha engem baszogatol, a fakabátok helyett, és akkor még a sorozatot is Te adhatod le!

Én mindig is tudtam, hogy az Icának átlagon felüli a problémamegoldó képessége…

 

Csókolom!

 

Legutóbbi módosítás: 2009.08.27. @ 09:23 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....