Meyer József : Biztató kilátások

Az ünnepi forgatagban kímélni kell a szerkesztőket:
csak a lényeget!

 

Szél ráncigálja a görnyedt rózsabokrot a kertre néző ablak alatt. Az asztal abroszán elárvult süteményes tálka, körülötte száradó morzsák pöffeszkednek.

Békés csend honol a szobában, mikor megreccsen a karosszéke. Fölriad szendergéséből, és ráérősen körülnéz.

Mindent pontosan úgy hagytak, ahogy volt, amikor húsz évvel ezelőtt váratlanul eltávozott. Még az újságtartója is érintetlen azóta, benne kedvenc napilapjával.

A mama óvatosan matat körülötte, amint behozza a frissen lefőtt kávéját, majd kifele menet halkan beteszi maga mögött az ajtót.

A mama… sosem szidta! Csak mosolygott, ha kérdezték: visszajön-e a papus valaha? Hát ez is bekövetkezett.

Mindössze két utcával távolabb élt együtt egy másik asszonnyal. 

Úgy tűnik, ennek most vége, hála a Mindenhatónak! vélekedik a megilletődött család.

 

Legutóbbi módosítás: 2019.08.15. @ 11:31 :: Meyer József
Szerző Meyer József 61 Írás
1949-ben, Budapesten születtem. Manapság mérnökként dolgozom az építőiparban. Évek óta foglalkozom szakcikkek írásával, olykor más műfajjal is próbálkozom, Brády Zoltán nagylelkűségének köszönhetően némelyikük megjelent a Kapuban. 2010 novemberében Beró (Beri Róbert) meghívott az általa életre keltett" Édentől északra" művészeti csoportba.