Serfőző Attila : Est-zanza

Néhány szerzőtársam személye, erős pozitív irányba értékelődött át bennem. Gyuri a hátán vitte az estet, makulátlan pontossággal és odaadással.

 A két színitanodai szökevény hölgy tagja nem okozott meglepetést, hiszen ismerem a magával ragadó habitusát, ám sármos partnere tízpontos említést érdemel.

Bige Szabolcs eleganciáját, a hozott írás gazdagsága múlta csak felül.

Jolánunk szende báját ki ne szeretné…

Péter Erika, még az én verseimből is élvezhető előadást fabrikálna.

Eleonóra magabiztos, semmit nem bíz a véletlenre.

S.Sz. István nélkül már nincs  est…  ne is legyen!

Ilcsi az elejét lihegősre vette, de valamiféle cipekedéstől lett az olyan és nem az írás erotikus töltöttségétől.

Horváth Pista barátunk frissen debütált, hamar meglelte a hangot, s a miénket is.

Antal tisztán, nyugodtan, bakitlanul… mint tudjátok az ott az égen.

Péter barátom orgánumát már korábbról ismerem… hogy ez a fickó miért nem   szinkronszínész?! Több szerzőnk írását tolmácsolta, ám a saját verse szépsége megborzongtatott.

Noémi egy -komplett- zárdánnyi szűz szendeségével csendesedett a mikrofon mögött.

Gizike előadását a férfiak nem élvezték, mással voltak elfoglalva…

Robi hozta a kötelezőt… róla majd később.

Itt én következtem… ezt inkább hagyjuk.

Aida is új nálunk, sugárzik belőle és az írásaiból a szeretet.

Radnai István, akár egy középkori várnagy, tekintetével pásztázta a hallgatóságot.

Hajni egyre magabiztosabb el?adó, s közben a szerelem szinte tapintható lett  a teremben…

Tarány Sanyi ezennel hangosabban… a tapinthatóság /ha lehet ilyet írni/ megtriplázódott.

Beri Robi szenzációs gitározásával záródott az est lelket tápláló része.

 

Köszönöm Verőné Lénának, hogy jelenlétével megtisztelt minket, Kisslaki barátomnak, hogy a tőle megszokott vidámsággal, józan bölcsességével jelen volt. Az elmaradhatatlan Avinak köszönöm, hogy  minden mást félretéve velünk örvendezett.

A keceli hölgyeknek Icusnak és Ilonnak nagyon hálás vagyok, hogy fontosnak tartották a jelenlétet, és úgyszintén a magabiztos Dobó Zsókának

Hálás vagyok Dudás Sanyának, hogy időt szakított ránk, s Ivánnak nem kevésbé.

Milánnak /Gyuri kisfia/ hogy fegyelmezetten végigülte…

 

Köszönöm minden jelenlévőnek, hogy egy bizonyára „jóra” szerkesztett  szappanopera helyett az irodalmat, s ezzel együtt minket, a Héttornyot választotta.

 

Legutóbbi módosítás: 2010.11.29. @ 18:28 :: Serfőző Attila
Szerző Serfőző Attila 541 Írás
1960.07.13-án születtem Debrecenben.