Bonifert Ádám : Televíziós reflexiók

A néző ül és nézi a tv műsorokat, kapcsolgat ide-oda, és jó esetben valami nyom mindig marad benne.*

 

 Lehet, hogy csak nyomelem. De aki tv-t néz, az a kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg — önmagát. Én is ezt szoktam tenni és igyekszem valahogyan a látottakat kommentálni. És eszembe jutnak régen olvasott bölcsességek is.

/Dallas/                                            — Ez most már örökké így lesz egy darabig.

/Csillag születik/                             — Csak a hangom miatt nem lettem énekes, az ügyetlenségem miatt artista, a falábam miatt táncos sem. Pedig ha lett volna ilyen tehetségkutatás…

/Barátok között/                              — Az influenza olyan, amit jobb adni, mint kapni.

/Szomszédok/                                   — Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.

/Válságkezelés/                               — A sikerhez vezető út — karbantartás miatt — zárva.

/Mézga család/                                — Jobb egy pillanatig gyávának lenni, mint halottnak életünk végéig.

/Éjfél után 18 éven felülieknek      — Az ejakulációról volt egy konferencia, de mire odaértem, mindenki elment.

/Irodalomóra/                                 — Versnek nevezzük azt, ami nem ér ki a lap széléig a könyvben.

/Média és sajtó/                              — Honnan jött ez, hogy mindent becsmérel? Biztosan Ócsáról.

/Az utódok reménysége/                 — Utánanéztem a családfámnak és rájöttem, hogy én vagyok a gyökér.

/Szeretem a testem/                       — A dohányosok is emberek! Csak nem olyan sokáig…

/Kormányváró/                                 — Finom a Kinder-tojás, csak a sárgáját nehéz lenyelni! 

/Tények/                                           — Mit csinál a ló a hó hatására? Megáll. (Hóóó!) 

/Győzike/                                          — Egy macskát mindenre megtaníthatsz, amit ő szeretne.

/Halálbiztos diagnózis/                    — Egy csapos tulajdonképpen gyógyszerész, korlátozott lehetőségekkel.

/Szerencse-szombat/                        — Hála a szerencsecsillagomnak, nem vagyok babonás! 

/A szólás szabadsága/                       — Fel a fejjel! Semmi remény!

/Egyenes beszéd/                              — Én iszom, te iszol, ő iszik, mi iszunk, ti isztok, ők fizetnek!  

/Hajnali gondolatok/                        — Mi a különbség a teológia és geológia között? Ég és föld! 

/Többet ésszel!/                                — Ha kártyával lehet fizetni, akkor mennyi jár vissza egy ászból és egy királyból? 

/Esti mese/                                        — Donald billentyűzetet használ, Mickey egeret.

/Most a Buday/                                  — Reggelizni megyek, de ha nem jövök meg 12.30-ra, akkor ebédelni is.

/Laci bácsi konyhája /                       — A feleségem a legjobb szakács. Sokat tanul a tv-ből. De mi vacsora után mindig imádkozunk…

/Pont7/                                               — Senki sem tökéletes. Belőlem is hiányoznak a hibák…

Legutóbbi módosítás: 2009.11.19. @ 13:54 :: Bonifert Ádám
Szerző Bonifert Ádám 311 Írás
Álmodó realista vagyok, a magam módján írogató ember. Szeretem a baráti hangulatú, egymást segítő alkotó közösségeket, nem szeretem a marakodást és a klikkszellemet. De az értelmes vitákat elfogadom.