Schődl Gábor : Levelet kaptam a BROSZ-tól

Nem javaslom elolvasásra!

 

 

  Levelet kaptam a BROSZ-től (Bankrablók Országos Szövetsége), hogy mint a téma avatott szakértője, írjak cikket az állásfoglalásukról.

 

    Tisztelt Újságíró!

 

    Felháborodásunknak szeretnénk hangot adni 16 éves tagtársunk bankrabolás közben elszenvedett atrocitásáért!

    Levelünkkel egyidőben az ombucmant is értesítettük!

    Tessék figyelembe venni, a kis kolléga mennyi filmet nézett meg, hogy képben legyen.

    Később Szövetségünkben elvégezte a „Kis kasszafúró” tanfolyamot, jeles eredménnyel.

A kormányprogramot magáévá téve, azóta is folyamatosan képzi magát.

    A fiatalkorú jóérzését mi sem bizonyítja jobban, minthogy munkában is csak gázpisztolyt használ elrettentésül!

    A tagtársunk, miután berontott a bankba – roppant udvarias lévén -, „Kezitcsókolom, nénik!”-kel köszönt, és csak ezek után kérte a járandóságát.

    A fiókban egyetlen ügyfél tartózkodott, özv. Toldi Miklósné. A fúria azonnal nekirontott a tagtársunknak, és ököllel igen erősen ütlegelni kezdte a fiatalkorút.

    Ezt a cselekedetet erősen kifogásoljuk! Még az iskolában sem fegyelmezhet a szembeköpött pedagógus ilyen brutálisan.

    A kiskorú védekezésképpen arca elé tette a pisztolyt szorongató jobb kezét.

    A matróna ekkor sújtott le ismét, melynek hatására a pisztoly elsült.

    A leírásból még a hülyének is kiderül, hogy az arconlövést a sértett kalimpálása váltotta ki.

    Hányszor, de hányszor elmondtuk és elmondjuk ismét: Rabolás közben méltóztassanak földön feküdni, és mélyen kussolni!

    Szeretnénk a jövőben gyorsan, botrányoktól mentesen dolgozni, ehhez kérjük a segítségüket!

    Tagtársunk, hála a bölcs törvényeknek, nem büntethető!

 

    Ezt az esetet is meg fogja úszni egy szigorú ejnyebejnyével, két évre felfüggesztve…

 

 

szerkesztette: Nagyajtai Kovács Zsolt – 2009. július 25., szombat, 11:56

Legutóbbi módosítás: 2009.07.25. @ 09:57 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....