Nagy András : A találkozás

Kiss Zoltán. Munkásként dolgozik egy villanykörtéket gyártó üzemben. Még csak 45 éves, de már vannak ?sz hajszálai. Eltöprengve sétál a Kossuth utcán.
Nagy Máté. Ügyvédként keresi a kenyerét. 32 éves, fekete öltönyben, magát kihúzva megy a Kossuth utcán.
És elsétál Kiss Zoltán mellett.

 

 

 

 

Kedves barátom, András!

A novella olyan kisebb terjedelm?,egyetlen szálon futó cselekményt taglaló, tömör szerkezet? prózai elbeszélés, amely kevés személyt szerepeltet, cselekménye egyetlen személy vagy helyzet körül összpontosul.
A Te írásodban a cselekmény, vagy helyzet szülte bonyodalom teljes egészében hiányzik, ennélfogva nem lehet novella. És nem ennyire kell tömör szerkezet?nek lennie… 
Két dolgot javaslok. Egy: a két ember sorsát lehet ábrázolni novellában is, az ellentétek nagyon jók, de valamilyen helyzeteket, életleírást, vagy jellemz? momentumot akkor is kissé részletesebben kellene leírnod. Ilyen tömörséggel nem nevezhet? semmilyen szépirodalomnak. Kett?: Ha így akarod hagyni, az sem baj, akkor tedd fel aa Napló-ba, ott el fogják olvasni sokan.
Írjál bátran ezen túl is nekünk, szívesen várjuk.
Barátsággal N. K. Zsolt
  

Legutóbbi módosítás: 2009.07.28. @ 17:51 :: Nagy András
Szerző Nagy András 26 Írás
Nagy András vagyok, Debrecenben lakom. Itt is születtem 1990. 01.23-án.