Csordás Barbara : Egek ura lennék újra

 

 

 

 

Egek ura lennék biz újra,
gyapjas felhőknek hátán,
édes bizsergést várván
a gravitációtól sújtva!

 

Fémmadaram, szárnyalj lebegve 
alkonyfény sugarába,
s mozaikföldet látva,
a szabadság vállára fektess!

 

Hullámzik a menny türkiz tava,
a szél nevetve vigad,
s a legfényesebb csillag
gépem lesz, mi fölötted halad!

Legutóbbi módosítás: 2015.01.09. @ 19:12 :: Csordás Barbara
Szerző Csordás Barbara 5 Írás
Csordás Barbarának hívnak, pesti lánynak születtem, 1984. október 20-án. Kápolnásnyékre, haza, szinte a fejemet lehajtani térek, ahol Vörösmarty Mihály szelleme időnként körbeleng, s ücsörögvén, záporozni kezdenek a betűk a papirosra. Ez 2,5 évvel ezelőtt kezdődött, egy szerelmi csalódás feldolgozása közben, akaratlanul. Elmerengek a szépségekben, ízekben, a múzsáimban, s ha megrohannak az érzések, megpróbálom őket körülírni. Hivatásom a méregkeverés, a vegyészet a munkám, és benne doktorjelölt vagyok az ELTE Kémia Doktori Iskolájában. Verspályázatokon 2013 januárjától kezdtem részt venni, az Éden Művészeti Hálózatnál, az AMME Művészeti Egyesület, illetve a miskolci Irodalmi Rádió versenyein helyezéseket értem el. Később a Barátok Verslista, a Garbo Kiadó, az Aposztróf Kiadó és a Holnap Magazin antológiájában jelentek meg műveim 2013-ban és 2014-ben. A Kis Lant Irodalmi Folyóirat pedig 3 művemet on-line jelentetett meg. Az Ars Poetica Művészeti és Versklub tagja vagyok 2013 őszétől kezdve. Irodalmi előképzettségem nincs, pár hónapja kezdtem verstani alapismereteket tanulni, illetve irodalmi műhelybe járni, remélve, hogy fejlődésem, az eddig tudattalanul írt költeményeimet magasabb szintre emeli. Ebben az évben, Valentin napi műsorra, Március 15. megemlékezésre kértek fel minket, majd a saját antológiánk bemutatóján is igényes felolvasásokkal, zenekísérettel készültünk. Havi rendszerességű versklubjainkon elsősorban a felolvasást gyakoroljuk, versíró feladatokat oldunk meg, valamint kortársak műveivel ismerkedünk. Továbbá, meghívást kaptam az idei év szeptemberében, a Muzsikus Rádió Irka című irodalmi műsorába is.