S. Szabó István : Családi képeslap 5.

Ez csak egy „beszélgetés”.*

Sanyi: — A francba! Megint foglalt! Szólj már az apádnak, hogy ne ilyenkor használja a fürdőszobát!

 

Klári: — Mit idegeskedsz! Kocsival pikk-pakk ott vagyunk! Apuka mit csinál ilyen sokáig?

 

Apuka: — Próbálkozom, édes fiam, csak próbálkozom!

 

Sanyi: — Jó lenne ha…

 

Klári: — Juj, nem szabad! Tudod jól, ha rákiabálsz, akkor nem sikerül neki! Menj fel az emeletibe!

 

Sanyi: — Ott a Sárkány trónol! Ül és nyög.

 

Klári: — Ne bántsd anyukát! És ne mond rá, hogy Sárkány! Van neki elég baja!

 

Sanyi: — És még mennyi lesz, ha sokáig nálunk marad!

 

Anyuka: — Hallom ám mit kiabálsz, Trógerpöcs! Idáig hallom! Keltél volna fel hamarabb, aztán most te ülhetnél itt! Szégyelld magad, az ember már nem is könnyíthet magán!

 

Sanyi: — Hát én mindjárt megőrülök! Én keljek fel hamarabb, hogy a saját házamban trónolni tudjak!

 

Klári: — Jól van, ne húzd fel magad! Nekem is kell! Apukaaa!

 

Apuka: — Próbálkozom édes fiam, csak próbálkozom! Milyen pöcsről beszélgettek?

 

Sanyi: — Próbálkozzon a pelenkával! Vén hülye! Mikor jön már ki onnan?

 

Klári: — Juj, nem szabad így beszélni! Legyél már türelmesebb!

 

Anyuka: — Micsoda egy gazember vagy! Már ezt a kis örömöt is sajnálod tőlünk!

 

Sanyi: — Maga ne szóljon bele, hanem rotyogjon, ahogy szokott!

 

Klári: — Juj! Ne beszélj így anyukával! Szegénykém, a múltkor is ott ült fél délelőtt, mire sikerült neki.

 

Sanyi: — Nem érted meg, hogy elkések! Van itthon két fürdőszoba, én meg itt totyorgok keresztbe rakott lábakkal! Agyrém!

 

Klári: — Jól van, csak ne idegeskedj! Apukaaaa!

 

Apuka: — Próbálkozom édes fiam, csak próbálkozom!

 

Sanyi: — Kimegyek a kertbe!

 

Anyuka: — Mutogatni magad a szomszédasszonynak! Ismerlek Tórgerpöcs, ismerlek téged!

 

Klári: — Anyuka! Ha a Sanyi nem mondhatja magára, hogy Sárkány, maga sem mondhatja a Sanyira, hogy Trógerpöcs!

 

Anyuka: — Tudom, amit tudok!

 

Sanyi: — Mit tud maga! Semmit sem tud! Ott ül, és nem tud! Csak fújtat a hét fejével! Igyekezzen már!

 

Apuka: — Próbálkozom, édes fiam, csak próbálkozom!

 

Sanyi: — Hát én nem bírom tovább, feladom!

 

Klári: — Jézus! Ennyire kellett?

 

Anyuka: — Na, Trógerpöcs! Most már úgy nézel ki, mint egy igazi Trógerpöcs! Előjöhetünk vén kujon! Már összecsinálta magát a gazember!

 

 

Legutóbbi módosítás: 2010.11.19. @ 11:39 :: S. Szabó István
Szerző S. Szabó István 185 Írás
Irodalmi oldalam címe:www.pipafust.gportal.hu honlapom címe: www.sneider.5mp.eu vívóegyletem honlapja: www.kdvse.gportal.hu ha feltétlenül dumálni akarsz velem: 06/20 319-1045