Schődl Gábor : Magyarország – 2009

Hm…

Újsághír:

Fiatalkorú betörők, vasrudakkal brutálisan megvertek idős embereket a betörés alkalmával.

 

Oknyomozó riporterünk ott volt a FIBESZ (Fiatalkorú Bűnelkövetők Szövetsége) rendes, évi közgyűlésén.

A pulpitusról — az Elnök — a következőket mondta a népes, jelenlévő küldötteknek:

— Drága Barátaim, Tesók!

Szép és eredményes évet tudhatunk magunk mögött. Létszámunk mintegy megháromszorozódott, lényegesen fiatalodott a tagság életkora és sok lányka is csatlakozott hozzánk. Tehát elmondhatjuk bátran, előbbre tartunk a politikusoknál!

(vastaps)

Örömmel jelentem, hogy a kezdeti puhaságnak vége, elkövetőink bekeményítettek!

Ma már egy betörésnél nem csak kiraboljuk az illetőket, de halálra, rosszabb esetben hülyére verjük a sértetteket!

Hálával tartozunk a törvényalkotóknak, mert mint fiatalkorúakat pátyolgatnak minket.

Jó tett helyébe, jót várj — szól a mondás!

Ennek jegyében meghirdetem a „Nikkelezett, kétcolos, rézcsövet minden ifjú betörőnek”mozgalmat.

Ezzel felszerelkezett társaink elegánsan agyonverhetik a kripli, pénzüket aljasan kuporgató, here, inaktív nyugdíjasokat!

Tettünkkel a válságból való kilábalást segítjük, mert a megspórolt nyugdíjakat a hátrányos helyzetűekre fordíthatják!

Tartozunk ennyivel a minket pátyolgatóknak!

(vastaps)

Most pedig térjünk rá a jutalmak átadására.

Elsőként az „Ovis-brigádot” — nálunk nincsenek nevek, hisz fiatalkorú elkövetőkről beszélek —, jutalmaznám meg, különösen kegyetlen módszereikért és briliáns vascső használati technikájukért!

Egyetlen ütéssel iktatják ki a vén szarokat, a többi ütés már csak a móka kedvéért történik.

Sajnos egyiküket nem ölelhetem a keblemre, mert rubeólás lett. Neki postázzuk az aranyozott „Bunkó” díjat.

Megérdemelte.

Innen kívánok Neki mielőbbi gyógyulást, hogy utána, újult erővel folytathassa áldásos, gazdaságélénkítő, válságból való kilábalást elősegítő tevékenységét.

Mivel tagtársaink igen fiatalok, sok, szép év áll még előttetek!

Skacok!

A mai gyűlésünket bezárom!

 

Hangsúlyozom, a közgyűlést…

Legutóbbi módosítás: 2009.07.19. @ 09:35 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....