Vogl Anikó : Beszélünk spanyolul

spanyol történet

 

Reggel belép egy aragóniai férfi egy Párizs központjában lév? boltba, ahol egy feliraton az áll: „Beszélünk spanyolul.”

– Jó napot, hölgyem.

– Jó napot, uram. Mit óhajt?

– Nagyon örvendek, hogy megismerhetem. Hogy van?

– Köszönöm, nagyon jól…

– És hogy van a családja?

– Ã??k is jól, köszönöm, de…

– Szép id?nk van, igaz? De nagyon meleg.

– De uram, mit szeretne vásárolni?

– Én? Semmit! Láttam a feliratot, hogy itt beszélnek spanyolul… és azt mondtam magamban: akkor beszélgessünk egy kicsit!

 

 

az eredeti spanyol szöveg:

Se habla español

 

 Un aragonés entra una mañana en una tienda del centro de París donde hay un letrero que dice. “Se habla español”.

– Buenos días, señora.

– Muy buenos, señor. ¿Qué desea usted?

– Tengo mucho gusto en conocerle a usted. ¿Cómo está?

– Muy bien, gracias…

– ¿Y cómo está la familia?

– Bien también, gracias, pero…

– Tenemos buen tiempo, ¿verdad? Pero hace mucho calor.

– Pero caballero, ¿qué desea usted comprar?

– ¿Yo? ¡Nada! He visto el letrero que dice que aquí se habla español… y, me he dicho: ¡pues vamos a hablar un ratito!

 

 

Legutóbbi módosítás: 2019.07.09. @ 15:19 :: Vogl Anikó
Szerző Vogl Anikó 111 Írás
1978. október 24-én születtem Budapesten. Nagyon szeretem az irodalmat, a zenét és a természetet, közel áll hozzám a buddhista szemléletmód. Angol nyelvtanárként, angol szakos bölcsészként valamint szakfordító-tolmácsként diplomáztam. 2006. utolsó előtti napján megszületett Gergő fiam, akivel nem unalmas az élet! :-) Jelenleg angolt tanítok.