Győri Nagy Attila : Józsi munkát keres

Józsi munkát keres

 

         Józsinak kezdett elege lenni a semmittevésből. Nyáron még hagyján, van elég munka a földeken, de ilyenkor nem volt, és nem decemberben már nagyon unta magát. Ráadásul a pénze is nagyon fogyóban volt.

         Bement a faluba, és vett egy újságot, amiben több tucat álláshirdetést talált. Szakképesítése  nem volt, és nem is akart hosszú távra elköteleződni, így a legtöbbet azonnal kihúzta. Már majdnem feladta, amikor meglátott egy ígéreteset: „Jól fizető alkalmi munka” volt a főcím, alatta pedig, hogy 2—3 napos munkákra keresünk rátermett, bevállalós férfiakat. Ez pont jó lesz — gondolta, és már telefonált is.

         Másnap korán kelt, hogy a megbeszélt időre beérjen Budapestre. Egy 40 körüli férfi invitálta be az irodájába és a formális bemutatkozás után fel is tette kérdéseit.

— Dolgozott már az iparban?

— Az iparban? Igen.

— Remek. Mi az, amit vállal?

— Gyakorlatilag bármit. Nem vagyok válogatós a munka terén, csak fizessék meg.

— Sokan mondták ezt már. Na, de mégis, azért konkrétabban kérném. Állatokat például vállal—e?

— Természetesen.

— Volt már dolga velük?

— Elég sokszor. Főleg kecskékkel és disznókkal, de a tehenektől se ijedek meg.

— Értem. Most nincs ilyen munkánk, de a közeljövőben könnyen előfordulhat. Orvosi papírjai vannak?

— A múlt héten voltam dokinál, mindent rendben talált.

— AIDS—teszt?

— Szerintem olyanom nincsen, de csináltatok, ha muszáj.

— Igen, feltétlenül ragaszkodunk hozzá. Női vagy férfi munkatársat részesít előnyben?

— Nekem teljesen mindegy. Jól végezze a dolgát, az a lényeg.

— Ennek igazán örülök, sok munkát tudunk majd így adni. Már csak néhány apró kérdésem maradt. Életkor?

— 32.

— Intim méret?

— Tessék? Ezt most nem értem.

— Mekkora az intim mérete? Gondolom, egy ilyen profi ezt fejből tudja.

— Intim méret? — Józsi szemei kikerekedtek.

— Mekkora farka van?

— Ööö… ez fontos?

— Már hogyne lenne fontos. Méreten aluliakkal nem dolgozunk.

— Én nem vagyok méreten aluli.

— Rendben, akkor vetkőzzön le, majd én lemérem.

Látva a tétovázást és Józsi arcán a pánikot, a közvetítő kezdett elbizonytalanodni.

— Na, ide figyeljen! Pár perce még vérprofinak állította be magát, akinek mindegy, hogy férfi, vagy nő, vagy éppenséggel kecske. Most meg, meg van rémülve egy kis vetkőzéstől? A kamerás mellett még két asszisztens fogja önt nézni meztelenül!

— Engem? Engem ugyan nem! A viszont látásra!

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2019.09.10. @ 14:58 :: Győri Nagy Attila
Szerző Győri Nagy Attila 53 Írás
Győri Nagy Attilának hívnak és bár szívesen bemutatkoznék, de a tükröm még nem felel. Táncoltam már a patással és voltak őszinte imáim. Miután szembeköptem a sötétség urát és remegve becsaptam a pokol kapuját, az utamat egyirányosítottam. Most növesztem a szárnyaimat, hiszen hosszú még az út. Ha gondolod, jöjj velem! Légy hűséges társam vagy csalfa kurvám, kábító heroinom vagy éltető mannám, csak tanítsuk egymást... az életre. önálló köteteim: -Angyalpalánta (versek-2017) -Csak szavak (novellák-2017) -Kisfickó és a mocsárciprus (mese-2019)