Schődl Gábor : Ismét rajtunk röhög a világ!

A kép csak illusztráció

 

 

Legjobb oknyomozó riporterünket elküldtük, járjon utána az új, tömegoszlatás esetén alkalmazható szabályoknak!

 

Kedves olvasók!

Itt állunk az „Üsd, vágd nem apád” — laktanya kiképző placcán, ahol is Ütős János főtörzsőrmester tart gyakorlati bemutatót az állománynak.

— Uraim! Mától, munkánk könnyebbé tétele érdekében nem üthetünk az oszlatott fejére, tarkójára, veséjére. Nincs továbbá földre került személy ütlegelése, rugdosása!

Azonnal fejezzék be a röhögést!

Azért mert a világban mindenütt ezt teszik a rossz fiúkkal, nálunk ezentúl nem lehet!

Tessék a csata közben az egyéb, még engedélyezett felületeket megkeresni, és azt ütlegelni!

Különféle cseleket fogunk gyakorolni!

Beijesztés, hogy fejbevágjuk, aztán úgy gyomorszájon ütjük, hogy arrólkoldul!

Ha nem hagy üthető felületet, felszólítjuk, hogy ne bohóckodjon! Ezt nem fogja érteni, egy pillanatra megáll, és ekkor lecsapunk a karjára. Az állomány alacsonyabb tagjai a lábára!

Ezentúl tilos a gátlástalan, bazaltkővel, molotov koktéllal dobálódzó polgárokat a földre vitt állapotban rugdosni!

Mivel az álló helyzetben való lábbal történő művelet nem esik pontos meghatározás alá, állítsuk fel a személyt és rúgjuk tökön!

Persze első legyen a kigyulladt kolléga oltása!

Aki ezt megértette, gyakoroljon!

 

Akik nem, és ezek után ki akarnak lépni a kötelékből, a kettes szobába menjenek…

 

Legutóbbi módosítás: 2009.08.17. @ 09:10 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....