Kéri Dorina Beáta : Tükörszilánk -(javított!:) )

Ha összeilleszted az apró darabokat, összeáll az egész, ahogyan az emberben is megannyi érzelem él. Az már más kérdés, hogy van, mikor az ember nem azt látja a tükörben, amit szeretne.

 

 

 

 

Elfojtott agresszió, indulatos szavak,-

Nézz tükrödbe, jól nézd meg magad!-

Mélyedben rejlő leplezett harag –

Amíg elő nem törhet, fájó seb marad.

 

Nézz tükrödbe, mondd el, mit látsz

Szende szűz módjára pislogó kislány

Ártatlan arca mögött – értsd ezt meg

Foncsor fénye fedi fel félelmed.

 

Hogy elpusztíts mindent, elég egy szavad,

Körötted, mi élt, csak szitáló por marad.

Mint Frakenstein, ki lelkedből egy darab,

Pusztítani vágysz… bár teremteni vagy.

 

Kígyó vagy, ki ha fél, vagy megriad,

Netán hozzáérnek, ösztönből harap.

Mélyedben rejlő, elfojtott harag –

Míg fel nem oldod, vérző seb marad.

 

Akárcsak e féreg fogában a méreg,

Szádból szétfolyó szavad szintúgy éget.

Dühöd, ha szűnik is, újra éled.

– Láttad magad. Most már féled?-

 

 

2009. jan. 22.

Legutóbbi módosítás: 2008.06.15. @ 15:31 :: Kéri Dorina Beáta
Szerző Kéri Dorina Beáta 0 Írás
1992. október 25-én születtem. A Beát nem használom, az nem én vagyok, ezért kérlek, ne hívj így! :) Nem vagyok bölcs, de kritikus igen, néha elhamarkodott, máskor túl-óvatos.. Keresem a középutat mindenben, és sokszor a naivitás határát súrolva igyekszem feltételezni másokról a jót. Szeretek olvasni, bár egyre kevesebb idő jut rá, szeretem a színeket mind az életben, mind a történetekben, amiket olvasok. A verset a játékosságáért, rímeiért kedvelem, a ritmus és az érzelemkeltés is fontos számomra. Ízzig-vérig kézművesnek vallom magam, szállóigém az "Annyi mindenre jó a kezem!" mondat. :D Ezen kívül a számat is sokszor használom - kellően nagy tud lenni az orcám, ha kell-ha nem, a szóvicceim pedig gyilkosak:) Az egészségesnél jobban számít mások véleménye, mindenkinek meg akarok felelni. Azt hiszem, ezzel sikerült valamennyire körülírnom magamat! :) Egy kis frissítés az egyetem vége felé: Kézműves vagyok ÉS Gazdász (Számviteles). A legfőbb erényem a viszonylag reális énkép.