Beri Róbert : Leszakadt harangok

„Imátlanságtól feszültek az álmok;
esőtlen felhőktől búsak a kalászok.”

 

 

 

Leszakadt harangok döngetik a földet.

Imátlanságtól feszültek az álmok,

esőtlen felhőktől búsak a kalászok.

 

Átvérzett retinán sebződnek a képek,

csontbarázdás földek fakítják a tájat,

görcsös kórósereg dísze a határnak.

 

Végidők szelétől bokrosodik minden.

Kongó harangtornyok komor mementója

fonja rémült lelkünk tövisköszorúba.

 

 

 

 

Budapest, 2012 július 13. 16 óra 20 perc

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2013.07.22. @ 16:57 :: Beri Róbert
Szerző Beri Róbert 0 Írás
- Kedves Tagunk, az Email címed érvénytelen! - Költő, dalszerző gitáros, szerkesztő, rendezvényszervező, amatőr újságíró vagyok. Bővebben: Egy mélyen vallásos, misztikus kisvárosban Hajdúdorogon nőttem fel, majd 2009-ben felköltöztem Budapestre. 2009. november 14-e óta vezetem a budapesti Édentől Északra Művészeti Csoportot. E csoporttal folyamatos tehetségkutatást végzek, s megkezdtem az Éden Művészeti Hálózat kiépítését. Versírópályázatokat és irodalmi esteket is szervezek, ez utóbbi helyszíne a Spinoza Színház. 20 éve gitározom, több zenekarban játszottam, volt, amelyikkel saját dalaimat játszottuk, éppen most szervezem új zenekarom. Alkalmanként irodalmi esteken gitározom. A Poet.hu irodalmi portálon 1,5 évig moderátorként, 1 évig kulturális vezetőként majd kiadó és rendezvényszervezőként tevékenykedtem 2010. júliusáig, de még most is szervezek rendezvényeket a portál számára: kötetbemutatók, Poet irodalmi estek és Poet tábor. Több műsort vezettem a Fúzió Rádió Irka című irodalmi műsorában, valamint heti rendszerességgel vezetem az Éden Művészeti Műhelyt. 2012. májusától a Szinay Balázs irodalmár, szerkesztő vezette Comitatus nevű irodalmi folyóirat főszerkesztő-helyettese vagyok. http://comitatusfolyoirat.blogspot.com/ Több válogatás verseskötet, antológia szerkesztését vállaltam már el, azonban saját kötettel még nem rendelkezem, de ha az Isten is úgy akarja, 2012-ben megjelenik múzsáimhoz íródott alkotásaimat tartalmazó kötetem. Magánszemélyek számára is készítettem, készítek köteteket. A Napsziget Irodalmi Folyóiratban és a Comitatus irodalmi folyóiratban publikáltam prózát és verset. Verseim nagy része a hajnali órákban született, a megtisztulás időszakában, ihletve mámortól s múzsától, a gyötrődés és a képzelt valóság határán.