Beri Róbert : Boldogság-füzér

„hisz Te vagy létem fényes ébredése”
Boldogság-füzér

Konok szomorúság-inda
szorítja magány marta testem,
hisz nem úgy szerettelek,
ahogyan kívánta tiszta-fény? lelked.
S mikor szíveink köldökzsinórját
el akartad tépni, lefogtam reszket? kezed,
s füledbe súgtam, gyarló életemnél
is jobban szeretlek,
hisz Te vagy létem fényes ébredése,
zaklatott reményem csendes,
ám lüktet? szívverése.
Csak Te, míg mindenki más csak árnyék.

Arcod báját szívem
sz?kre szabott egére véstem.
Hisz Te vagy szerelmes lelkem
ékköves gyönyör?sége.
S ha kell, ellopom színeit a rétnek,
hogy minden nap varázsoljak neked
valami egyedin színeset, szépet.
Mert akarom, érezd, nyugtató szerelmem
boldogság-füzérként véd meg.
Ezért magasztos izzással vetem lényem
elkötelezett igába, leszek rabláncra f?zött szolgád,
hogy kékl? szemed pillantását
ne szomorún, ne haragvón vesd rám!

 

(Budapest, 2010. szeptember 30. 10 óra 35 perc)

 

————-

 

Robi! Annyira szépen indul a versed. Íve van. ?szintén fáj benne a hiány. Tiszta, érezhet? szavak.

Viszont a második részben szaggatottá válik, túl monumentálissá, nehézkessé. Próbáld meg egy kicsit a szó-képeket egyszer?síteni, hogy ne csak tudjuk a hiányt, hanem érezzük is a versedben.

S?t azt is megmerem kockáztatni, hogy az els? versszak önállóan is megállja a helyét.

 

Legutóbbi módosítás: 2010.12.04. @ 16:23 :: Beri Róbert
Szerző Beri Róbert 0 Írás
- Kedves Tagunk, az Email címed érvénytelen! - Költő, dalszerző gitáros, szerkesztő, rendezvényszervező, amatőr újságíró vagyok. Bővebben: Egy mélyen vallásos, misztikus kisvárosban Hajdúdorogon nőttem fel, majd 2009-ben felköltöztem Budapestre. 2009. november 14-e óta vezetem a budapesti Édentől Északra Művészeti Csoportot. E csoporttal folyamatos tehetségkutatást végzek, s megkezdtem az Éden Művészeti Hálózat kiépítését. Versírópályázatokat és irodalmi esteket is szervezek, ez utóbbi helyszíne a Spinoza Színház. 20 éve gitározom, több zenekarban játszottam, volt, amelyikkel saját dalaimat játszottuk, éppen most szervezem új zenekarom. Alkalmanként irodalmi esteken gitározom. A Poet.hu irodalmi portálon 1,5 évig moderátorként, 1 évig kulturális vezetőként majd kiadó és rendezvényszervezőként tevékenykedtem 2010. júliusáig, de még most is szervezek rendezvényeket a portál számára: kötetbemutatók, Poet irodalmi estek és Poet tábor. Több műsort vezettem a Fúzió Rádió Irka című irodalmi műsorában, valamint heti rendszerességgel vezetem az Éden Művészeti Műhelyt. 2012. májusától a Szinay Balázs irodalmár, szerkesztő vezette Comitatus nevű irodalmi folyóirat főszerkesztő-helyettese vagyok. http://comitatusfolyoirat.blogspot.com/ Több válogatás verseskötet, antológia szerkesztését vállaltam már el, azonban saját kötettel még nem rendelkezem, de ha az Isten is úgy akarja, 2012-ben megjelenik múzsáimhoz íródott alkotásaimat tartalmazó kötetem. Magánszemélyek számára is készítettem, készítek köteteket. A Napsziget Irodalmi Folyóiratban és a Comitatus irodalmi folyóiratban publikáltam prózát és verset. Verseim nagy része a hajnali órákban született, a megtisztulás időszakában, ihletve mámortól s múzsától, a gyötrődés és a képzelt valóság határán.