Jagos István Róbert : Ágak nélkül

 

Ágak nélkül

 

Immár gyökér lettem,

vézna karjaimmal ások egyre mélyebbre

 –  a lélek is ott érzi jól magát –

s míg te papírkérgeiddel állod a sarat,

addig szív hasad

fent és lent egyaránt.

 

Ágaink nincsenek…

valaha én voltam, még nem is oly rég,

tudásom csekély s mégis… a szenvedély volt,

mi éltessé tett.

Egykor zölden a magosban,

ma tipródva föld alatt viszem

tovább változó életünk.

 

Kisfiam, te alig voltál ág és levél,

de derekasan állod törzs-helyed

s én, mint gyökér, majd táplálom

sorshited, ha lesz még hozzá er?m.

 

Legutóbbi módosítás: 2010.07.12. @ 13:54 :: Jagos István Róbert
Szerző Jagos István Róbert 161 Írás
A nevem Jagos István Róbert. 1974 tavaszán születtem. Életem nagy részét Hódmezővásárhelyen éltem le (34 év). Elég korán, 1989-ben 15 évesen kezdtem el verseket írni. Ez a lendület 1998-ig tartott. Szűk tíz év után újra neki fogtam a rímfaragásnak. 2008. óta már prózákkal is próbálkozom. Ugyanennek az évnek őszén, a Csokoládéház című versemmel, bekerültem a ÀžLírikus képzelgésÀ pályázat döntősei közé. Alkotásaim megtalálhatók több országos irodalmi portálon is. Több mint egy tucat antológiában szerepelek mint szerző. 2010-ben Kárász József díjazott lettem, ami által felkértek a Kárász József irodalmi Kör alelnöki posztjára, illetve a Dél-Alföldi Művészeti Kör alapítója és elnöke vagyok. Irányításom alatt az utóbbi kör köteteket is jelentet meg. Egy saját kötettel rendelkezem, melynek címe: Made in az idők hajnalán. Most tavasszal készülök megjelentetni a másodikat ami a Félresértett szavak címet viseli. Verseim ajtók. Bennük és általuk újraéledek - élek újra. Oldok és kötök - megtartok és elengedek. Pillanatot, indulatot, vágyat, szerelmet és gondolatot. Életet és halált. Büszke esendőként vagyok ember, férfi és magyar.