Kéri Dorina Beáta : Esküvő

…volt egy karácsonyom, amib?l kiveszett a meghittség…
…írok egy történetet, és a pap szájába komoly üzenettel bíró szöveget akartam adni a happy endhez. Remélem, sikerült.
… ez a vers számomra is sokat jelent. Túl sokan felejtik el, mit vállaltak, mikor kimondták az IGEN-t.

 

 

Egy Kör a Mindenség, részei vagytok,

S bármi történjék, azok is maradtok.

Egy Kör a család ti hozzátok létre.

Lengje be: boldogság szeretet, béke.

Egy kör a gyűrű, szerelmetek jelképe

Két fél, általa olvad egy egészbe.

E kör összezár, megóv, oszthatatlan,

Mint házasságtok: bonthatatlan.

Eddigi magányotok most ért véget,

Elkezdődött egy új, közös élet.

Döntésetek sírig tartó ígéret.

Hogy véditek egymást, ha féltek.

És az ijesztő mélynek,

Dermesztő sötétnek,

Ölelő karotok vet véget.

S bár megjelennek az éjben;

Menekülnek majd a kétségek,

Mint múltból kísértő rémek.

Óvjátok hát a kincset, mi tiétek.

Mert a Kör összeköt, amíg éltek.

 

 

 

 

2006. December 27.

A képet Amy Brown készítette

Legutóbbi módosítás: 2008.06.06. @ 12:31 :: Kéri Dorina Beáta
Szerző Kéri Dorina Beáta 0 Írás
1992. október 25-én születtem. A Beát nem használom, az nem én vagyok, ezért kérlek, ne hívj így! :) Nem vagyok bölcs, de kritikus igen, néha elhamarkodott, máskor túl-óvatos.. Keresem a középutat mindenben, és sokszor a naivitás határát súrolva igyekszem feltételezni másokról a jót. Szeretek olvasni, bár egyre kevesebb idő jut rá, szeretem a színeket mind az életben, mind a történetekben, amiket olvasok. A verset a játékosságáért, rímeiért kedvelem, a ritmus és az érzelemkeltés is fontos számomra. Ízzig-vérig kézművesnek vallom magam, szállóigém az "Annyi mindenre jó a kezem!" mondat. :D Ezen kívül a számat is sokszor használom - kellően nagy tud lenni az orcám, ha kell-ha nem, a szóvicceim pedig gyilkosak:) Az egészségesnél jobban számít mások véleménye, mindenkinek meg akarok felelni. Azt hiszem, ezzel sikerült valamennyire körülírnom magamat! :) Egy kis frissítés az egyetem vége felé: Kézműves vagyok ÉS Gazdász (Számviteles). A legfőbb erényem a viszonylag reális énkép.