Jagos István Róbert : A kilincs

A kilincs

A leszakadt kilincs porrá vált.
Hamvadó sikolya eret metszett
a lüktet? homlok száraz pikkelyén,
melyb?l fekete szenny folyt vér helyett.
Bealkonyult.
Fáradt fények haldokolnak deszkák nyikorgó
rései között, mint szárnyuktól megfosztott
elárvult angyalok.

Tegnapom…

Aranyló k?kereszt. Büszke monstrum.
A lélek mentsvára, melynek mélyén
ott lapul az Én.

Tagadó mozdulat kap a fejhez,
s köröm alól vakolat hull a semmibe.
Korgó gyomrú neszek osonnak
aszott testem porcikáin,
lenyalva lélekfekélyem gennyeit.

Tegnapom…

Bölcs?ben ringó, testet öltött
álom.

Pernyévé vált ujjaim
matatják a letört csonk szépségét,
az örökkévalóság mezsgyéjén
ott felejtett, retinába égett pillanatot.
Maradt a por.
Csontjaim új köntöse.

Legutóbbi módosítás: 2010.12.02. @ 09:16 :: Jagos István Róbert
Szerző Jagos István Róbert 161 Írás
A nevem Jagos István Róbert. 1974 tavaszán születtem. Életem nagy részét Hódmezővásárhelyen éltem le (34 év). Elég korán, 1989-ben 15 évesen kezdtem el verseket írni. Ez a lendület 1998-ig tartott. Szűk tíz év után újra neki fogtam a rímfaragásnak. 2008. óta már prózákkal is próbálkozom. Ugyanennek az évnek őszén, a Csokoládéház című versemmel, bekerültem a ÀžLírikus képzelgésÀ pályázat döntősei közé. Alkotásaim megtalálhatók több országos irodalmi portálon is. Több mint egy tucat antológiában szerepelek mint szerző. 2010-ben Kárász József díjazott lettem, ami által felkértek a Kárász József irodalmi Kör alelnöki posztjára, illetve a Dél-Alföldi Művészeti Kör alapítója és elnöke vagyok. Irányításom alatt az utóbbi kör köteteket is jelentet meg. Egy saját kötettel rendelkezem, melynek címe: Made in az idők hajnalán. Most tavasszal készülök megjelentetni a másodikat ami a Félresértett szavak címet viseli. Verseim ajtók. Bennük és általuk újraéledek - élek újra. Oldok és kötök - megtartok és elengedek. Pillanatot, indulatot, vágyat, szerelmet és gondolatot. Életet és halált. Büszke esendőként vagyok ember, férfi és magyar.