Boér Péter Pál : Cipőtlen

 

– Már megint itt ez a görény! Nem elég, hogy lenyúlja az összes csajomat, most is idetolja a képét amúgy kikerekedett jókedvvel. A húgom barátnőjét, akire mint biztos célpontra tekintek, egyre jobban behálózza, hülyeségeket dumál, röhög, táncol mint egy kerge! Általában túl jól érzi magát… Nem elég, hogy 20 percenként megúszza magát a hullám medencében, negyed óra múlva átússza a Köröst, visszarohan és teszi-veszi az eszét a két csajnak. Még a húgom is bele van zúgva tán, pedig némi “egyéb” kapcsolatok is felmerülnek esetünkben. A fene sem érti! Az egész akkor kezdődött, amikor Mirandát akartam levenni a lábáról, ám ő születésnapi buliján egész egyszerűen Csaba karjaiba vetődött, mint kapus a labda után és Csaba nem állt félre. A játékszabályokat is áthágta, mikor megbeszéltük, hogy felváltva udvarolunk neki, és akit választ a lány, azé lesz. Egyszerűen akkor ment, amikor úgy szottyant a kedve és a lányt úgy az ujja kör csavarta, hogy a hajam, mint egy elektrosokkot kapott macskáé, állt az égnek. Ez még csak rosszabbodott, amikor Izabellát, aki szintén a húgomon keresztül volt biztos zsákmányom szedte el. Ugyanis a barátnőjének a barátnőjeként, hárman egy munkahelyen dolgozva, megdumálták egymás közt, hogy ő tulajdonképpen az enyém lesz! Legalábbis átmenetileg… Erre mit ad az ég? Jön ez az alak valahonnan több havi távollét után és két pillanat alatt, hogy egyik lábamról a másikra sem tudtam áthelyezni az egyensúlyomat, a lányt befűzte. Nem érezheti ilyen jól magát, nem engedhetem meg neki! Láttam, hová tette a cuccait, a bokor alá. Soha nem megy az öltözőbe. Hadd hülyüljön, büntetés nélkül nem maradhat Csabesz! Készülőben, miután széles jókedvében szétröhögte és szétröhögtette magát és környezetét, öltözött. – Ti még maradtok? – Maradunk!. – vigyorgott a képébe jelentőségteljesen Jumbó. – Enjye már! Hová raktam a cipőmet? Azt a basszuskulcsát neki, csak az egyik van itt. Csabesz nem volt éppen tökhülye, számított is már valami retorzióra a folyamatos kudarcélmények okozása miatt. Egy pillanat alatt leesett a tantusz, hogy lábbelijét nem cipőtolvaj távolítva el, az ugyanis mind a kettőt vitte volna, hanem ez olyan Jumbóféle megtorlás. Jumbókám, Jumbókám – gondolta magában -, ne örülj, nem fogom földhöz vágni magam az elkeseredéstől. Csabesz bedobta az egy darab cipőt a szatyrába, vállára vetette és mezítláb, a strandon keresztül énekelve kisasszézott a liget melletti sétányra, ahonnan a hecc kedvéért, ha már így megleckéztették orv férfiúi vonzereje miatt, juszt is gyalog, mezítláb sétált a városon keresztül hazáig, amit másnap nagy jókedvvel mesélt el Jumbónak. – Tudod, az első kukába bedobtam a fél pár cipőmet, annak már hasznát úgysem veszem és a meleg aszfalton kellemesebb sétám már rég volt. Jumbó ideg- és hidegrázást kapott, amikor még aznap este – a húga barátnőjéhez udvarlás gyanánt bekopogva az ajtón belül – szembe találta magát Csabesszel.

Legutóbbi módosítás: 2010.07.10. @ 11:18 :: Boér Péter Pál
Szerző Boér Péter Pál 755 Írás
Nagyváradon születtem, 1959-ben. Nem mondhatnám, hogy kesztyűs kézzel bánt volna velem az élet, de még a szorítóban vagyok! Családtagjaim hiperoptimistának tartanak, azt hiszem nem véletlenül. A humort – ezen belül a szatírát, abszurdot – és a romantikát egyaránt kedvelem. Empatikusnak, toleránsnak gondolom magamat. Egész életemet Erdélyben éltem, élem. Anyám révén erősen kötődöm a székelységhez, de Ők már csillagösvényen járnak Apámmal. Nagyon érdekel a teológia, filozófia, nyelvek, irodalom, és sok egyéb. Fiatalon kezdtem verseket írni, ám a rövid próza vált a nagy kedvenccé. Köteteim: 2010 – “Nagyító alatt” – novelláskötet 2011 – “Le a láncokkal” – novelláskötet 2012 – “A nonkonformista” – novelláskötet 2013 – “Engedélykérés”- novelláskötet 2013 – “Megtisztult ablakok” – regény 2016 – "Fenyőágon füstifecske" – regény 2017 – "Ködös idill" – két kisregény 2018 - "Szabályerősítő" (Válogatott novellák) - e-book Írásaim jelentek meg a Bihari Naplóban, a Reviste Familiaban, a Comitatus folyóiratban, a Várad folyóiratba, a Brassói Lapokban, a Reggeli Újságban, a “7torony” irodalmi magazin antológiáiban (2010-2016), a Holnap Magazin antológiájában, a Holnap Magazin nyomtatott mellékletében, az Irodalmi Jelenben, a kolozsvári Tribunaban, a bukaresti rádióban és máshol.” A világháló adta lehetőségekkel élek: Lenolaj irodalmi és kulturális műhely A Hetedik Héttorony irodalmi magazin MagyarulBabelben CINKE Holnap Magazin PIPAFÜST Szabad szalon Penna magazin Bukaresti rádió AlkoTÓház Weblapom: http://boerpeterpal.blogspot.com/