Schődl Gábor : Gengszterek

Olvasd végig!

 

 

A gengszterek rendes heti találkozójukat tartották a családi ház pincéjében kialakított klubban.

A falakon dicső elődeik portréi voltak kiaggatva. Díszhelyről Al Capone huncutkásan mosolygott az egybegyűltekre.

A ruhatáros kérésére a fegyvereket, viperát, ólmosbotot, rugóskést letétbe helyezték. Stukkert ma senki sem hozott magával. Ez a mai nap, munkaszüneti nap volt.

A kényelmes fotelokba süppedve rágyújtottak és hörpölgették a Whiskyt.

— Uraim! — szólalt meg a sebhelyes arcú, a góré. Világválság ide, világválság oda, a munka mellett jogunk van a szórakozásra. Mit szólnátok egy kis nemi erőszakhoz?

A tagok, már kissé alkoholos befolyásoltság alatt, kajánul bólogattak.

— Kiszemeltem egy bukszát, azt elraboljuk, és mind a tizenketten megdugjuk! Természetesen én leszek az első, Ti meg húzzatok sorsot.

Ezek után gyorsan peregtek az események. Miután jól végezték a dolgukat, a bulát kilökték az autóból, valahol a város határában…

 

Az eset fintora, hogy mindez Magyarországon történt, a XXI. században.

A kis csínytevők, a Hümpő Móricz általános iskola szeleburdi diákjai voltak. Az áldozat az iskolatársuk.

A kislány kilenc éves a legfiatalabb elkövető a tizedik évében járt…

Legutóbbi módosítás: 2009.09.01. @ 14:58 :: Schődl Gábor
Szerző Schődl Gábor 55 Írás
Epipapi vagyok, aki próbál humorizálni.... Skype-schodl2941 Csak szépen, sorjában hívjatok....