Nagyajtai Kovács Zsolt : Képzavar

*

 

 

Nincs jó, nincs rossz. Nincs lélek, nincs szív, nincs test, nincs érzés. Nincs szeretet és nincs gyűlölet sem. Nincs barát és nincs ellenség, nincs érzelem. Nincs háború, nincs béke sem. Nincs tapintás, nincs illat, nincs íz, hallás, látás. Nincs kép, nincs hang. Nincs fű, fa, virág, nincs kutya, macska, pacsirta, szarvasbogár és csonkaszárnyú bodobács, ürge, egér, nyúl és fácán. Nincs természet, nincs élővilág. Nincs levegő, nincs légtér, nincs kozmosz és nincs sztratoszféra. Megszűntek az emberek, nincsenek házak, tanyák, falvak városok és metropoliszok. Nincs szerelem, nincs szeretkezés, nincs gyermek, nincs felnőtt, nem vagy te és nem vagyok én. Nincs ő sem. Nincs zene, nincs dallam, nincs ritmus, nincs harmónia. Nincs szobor, nincs festmény, grafika, nincs szépirodalom, költészet és próza. Nincs szín, nincs fehér, fekete, nincs fény és árnyék. Nincs klasszikus, nincs modern, nincs posztmodern és posztklasszikus, nincs stílus, nincs szép és csúf. Nincs munka, nincs dolog, nincs cél. Nincs senki és semmi. Nincs miért.

 

Nincs Föld. Nincs élet.

 

Elmentél, egyedül maradtam.

Legutóbbi módosítás: 2008.04.27. @ 09:44 :: Nagyajtai Kovács Zsolt
Szerző Nagyajtai Kovács Zsolt 116 Írás
1950-ben, Békéscsabán születtem, és mindig itt éltem eddigi életemben. Köteteim:Én vagyok én, te vagy te...(regény, 2004.); Két nő (regény, 2005.); Bölcs vagyok nagyon...(versek, prózák, aforizmák, 2006.); Az utolsó szerető (regény, 2007.) Kiadó: Accordia Kiadó, Budapest