Tasev Norbert : Megvesztegetett sötét

kortárs, líra, költészet, költemény, prózavers, szabadvers

 

 

MEGVESZTEGETETT SÖTÉT

Rámköszön s már egyre inkább vicsorítja fűrész-fogait a lent-fennt táguló, mély szakadék! Önsajnáló kísértet-lélek mélyén önmagát bontja szét; hol a bizonytalan Nirvánás-félelmek, tudatos bizonytalanok fekete lyukakként Idők tág szövetén tágulhatnak! Megcsalatott életem is folyamatosan sebesülő űrt hordoz Sziszifuszi terhekkel magában! Krokodil-könnyeket vétkező, egyedüli éjszakáimon nem akadhatott már senki ki igazgyöngyeim szánalmas, csatakos-kincseit, méla cseppjeit önmagába ölelhette volna: méltón megosztva sokszorozott, kirekesztett fájdalmamat! A kóbor Világ rajtam átfolyik már! Tanúskodó, anyás tekintetekbe még jó volna kisfiús árvasággal belekapaszkodni!

Egyetlen, késpengényi tétova sugár elég csokoládébarna Gioconda-szemeknek, hogy igaz-őszinte párra rájeljenek, ha valóban szeretnének! Darabokra széttépett álomokból ritkán lehet kártyavárakat építeni! – Emberek között tolakodó, szürke horda-árnyhad nyomul, s minden kút-mélyen egyre gyűlni kezd a megvesztegetett sötét! Nyomulva tolakszik a túlvilági ikrás alvilági szenny s mindenkiben félelmet virágszik sírva egy árván maradt kisgyerek!

Kilöttyent közönyök veszik birtokukba az elhasznált reményt! A gyilkoló csöndben is ráhasal az útra; bennem milliárd darabokra széttört kis álmokat reszket a félsz, hogy önző-makacson védhesse kiszolgáltatott Lelkem sebezhető határ-pontjait! Hunyorgó lemondások fél-eszméletében az Idő, mint drága felbecsülhetetlen kincs tükörbe kémlel s bámul: látja mindennap töprengő-árva arcom s tolakodó gondolatokkal kikezdi koponyám benső falát! – Különbékéimmel összebékül a Remete-magány, még infarktusos-szívem egyre tovább emészti önmagát!


Legutóbbi módosítás: 2019.09.10. @ 15:04 :: Tasev Norbert
Szerző Tasev Norbert 69 Írás
1983.11.30-án születtem Budapesten! ELTE-TFK, BTK-n folytattam magyar-történelem szakos tanulmányokat; történelem tanár. Ebookokat szerkesztek! Eddig szerzői könyvkiadás keretében a Publió kiadónál, és a Publishdrive-on jelentettem meg köteteimet!