Tasev Norbert : Tört-szavú fohász

kortárs, líra, költészet, költemény, vers, prózavers, szabadvers



TÖRT-SZAVÚ FOHÁSZ

Homályok zsúfolt valóságrészleteiben, felkelő hajnalok lámpagyújtógató fényei hamar eltűnnek, fogyatkoznak; mélység s magasság közt aligha létezhet kivezető út csupán kiáltó szakadékkal teli! Hangokká lényegül majd át a Tér; egyetlen szerelmes ujjbeggyel simogató-gyöngéd érintésben ott lüktet a kimondott, örök érzelem: boldogságban sugárzó, tág pupillák szökkenő percek halhatatlanságát sóvárognák vissza, amit látomások varázshatalma szándékosan torzít!

Az igazi Látók mindig megszokott, salaktalan fényben tapogatóznak s élnek! Sebezhető fájdalom még sokáig kitárja szirmát s magához szólítaná hűsége Kedvesét! Mindennapok túlélhető kálváriája ordítva csoportosul miccenő tekintetekben! – Küldetések stációi csengve bongnak fülek kagylóiban, mint elrepedt harangnyelvek kísértő szólamokban! Gyarlón elvadult teremtényeket nem hat meg bűnbocsánat! Önzőn-mohó galádul csakis önmaguknak élnek!

Már mindenhol megannyi önző, számító kézmosó Pilátus házal önként csillagokat-bombázó gázsik fejében; magányos Golgota-emberek így válnak számkivetettekké! – Tört-hangú ítélet-rekviem fohászkodik fel méla-árvasággal az éjszakának: Senki se legyen adós-zsoldosa az alattomos kapzsiságnak! – Kézfogó késekkel mosolyogva már akárkit hátba szúrhatnak; éretten erjed s közben dögszagot áraszt Árulások csöndje!

Mint rossz lelkiismeret kódorgok bolyongva négy fal között önző vétkeimmel: elszalasztott lehetőségeimmel naponta szembesít félelmeim képlete! Folyamatos veszély-érzet kényszerít sürgető ébrenlétre!

————————

Kedves Szerző,

a Héttoronyban az igen és a nem mellett létezik egy harmadik lehetőség, a kommunikáció. Amennyiben ezt kizárod, akkor jelen esetben is marad a nem.

Üdv:

NHI

Legutóbbi módosítás: 2019.09.10. @ 15:04 :: Tasev Norbert
Szerző Tasev Norbert 69 Írás
1983.11.30-án születtem Budapesten! ELTE-TFK, BTK-n folytattam magyar-történelem szakos tanulmányokat; történelem tanár. Ebookokat szerkesztek! Eddig szerzői könyvkiadás keretében a Publió kiadónál, és a Publishdrive-on jelentettem meg köteteimet!