Irlanda Máté : Nem téma

slam

 

 

Jó estét kívánok, kedves nézőink, önök a kormányközeli híradót hallgatják.
Ma sem történt semmi, ami az önök nyugalmát megzavarhatná, vagy nem számolunk be róla.
Az ország épül, szépül, a stadionhálózat egyre nő, egy hangos, de elenyésző kisebbség, akik elmúlt 8 év, ma vörös alapon halványpiros inget húztak. Beszélgessünk egy picit Soros Györgyről, akinek az ükunokájának a szobatársa szintén jelen volt az elégedetlenkedők között. Véletlen? Aligha.

Jó estét kívánok kedves nézőink, önök az ellenzéki híradót hallgatják.
Ma sem történt semmi, ami megnyugvásra adhat okot, vagy nem számolunk be róla.
Az ország rohad, a stadionhálózat egyre nő, ma az egész ország kockás ingben tüntetett a kormány túlkapásai ellen. Beszélgessünk picit Putyinról, mert ő elég félelmetes.

Jó estét kívánok kedves nézőink, önök a még ellenzékibb híradót hallgatják.
Minden szar.

Jó estét kívánok a harcostársaknak, önök az egy igaz nemzeti híradót hallgatják.
Cigánybűnözés.
Kimondtuk, mert mi vagyunk az egyetlenek, akik néven nevezik a problémát.

Válassz oldalt! Meg életbiztosítást, válaszd a rohadt nagy TV-t, a bankkölcsönöket!
 Válaszd meg, hogy ki válassza meg neked, mit lehet, mit nem lehet! Válassz konzervválaszokat!
Minden egy csomagban érkezik:
 konzervatív vagy? Akkor keresztény, elítéled az abortuszt, és minden migráns gazdasági bevándorló.
 Liberális? Akkor rühelled a keresztényeket, sőt bármilyen vallást, a migránsokat csak neked hozta a Mikulás, öleld mindet a kebledre, a kulturális különbségek nem téma, mert ha igen, akkor már iszlamofób vagy, és az, egy másik kaszt.
Szerinted Gáza egy büdös nagy koncentrációs tábor?
Holokausztrelativizáló antiszemita gyökér!
Válassz címkét! Hogy mi az ami belefér, és mi az ami nem, azt már nem te döntöd el.
Legyél te is kétdimenziós!
Válassz birkapásztort, csak nehogy véletlen a facen félrelájkolj,
mert mi lesz, ha megbéget a csordád?
Döntsd el, hogy Gyurcsány takarodj, vagy takarodj Orbán!
Dugd le a rendszered az ellenség torkán, mert ha így gondolkozol, nem vitapartnered van, hanem ellenséged.
Válassz eleséget!
Legyél te is vegán! Csak egyre vigyázz, nem elég, ha nem eszel húst, meg állati eredetű termékeket
rühellned kell mindenkit, aki igen.
Vagy egyél húst! Csak egyre vigyázz, nem elég, ha szereted a beafsteaket, muszáj lesz lájkolnod a beefeket, amiben beoltanak mindenkit aki nem.


Figyu, olyat lehet, hogy semmi bajom a zsidókkal, de szerintem nem kóser az izraeli külpolitika, az
atombombájuk, a szögesdrót, a palesztinviszály?
Egyik fülem sós, a másik fülem paprikás, nem is hallom mit dumálsz!
Olyat lehet, hogy nincs bajom az iszlámmal, de elítélem a szélsőségeket, meg nem akarok itthon burkát, csadort, saríát?
Egyik fülem sós, a másik fülem paprikás, nem is hallom mit dumálsz!
Lehet, hogy szeretem a nemzetem, de nem akarok minden mellre kokárdát, turult, konstans trianonozást?
Egyik fülem sós, a másik fülem paprikás, nem is hallom mit dumálsz!
Mikor lett az egész világ óvodás? Tudom, hogy most menő a KLIK-esedés,
de olyan nem lesz, hogy nem mindenki egyszerre beszél, hanem hallgatunk?
Az érvekre, nagy néha  egymásra,
hogy nem lesz tabu a másik vallása, gondolkodása, hogy azért, mert ő nem úgy látja ahogy én,
még nem kretén, és lehet hogy van igaza?
Egyik fülem sós, a másik fülem paprikás, nem is hallom mit dumálsz!
Mikortól, és mért érték, a szűk látókör, a nem tudás?
Mikortól, és miért érv, hogy az egyik fülem paprikás?

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2016.02.23. @ 19:00 :: Irlanda Máté
Szerző Irlanda Máté 132 Írás
Üdv mindenki.89-ben születtem Miskolcon,most dolgozok. Eddig Lestat de Lioncourt néven publikáltam