Lajtai Gábor : Egy szó elég

 

Nyomaszt az éj, riaszt megannyi rémalak,

 

Magányba zárna szétziláló orkán,

 

És egyre jobban szűkülő csatornán

 

Kínlódva folynak át hozzád a bús szavak.

 

 

 

De nem hagyom, hogy űzzön megvadult vonat,

 

És cáfolom, hogy léterőm ma fogytán,

 

Egy szó elég, egy perc a boldog órán –

 

A vágy, mely céljaimba oltja sorsodat.

Legutóbbi módosítás: 2012.03.27. @ 18:00 :: Lajtai Gábor
Szerző Lajtai Gábor 0 Írás
1969. február 25-én születtem Budapesten, jelenleg is itt élek. Tanulmányokat folytattam a pécsi JPTE (ma: PTE) mÃÂvelÃÂdésszervezàszakán, különbözàkönyvkiadóknál (Kelenföld Kiadó, Aula Kiadó, Reprográf Kft., Invenció Kft., Páros Print Bt.) dolgoztam, valamint mÃÂvelÃÂdési intézményeknél (Rákoscsabai Közösségi Ház), és civil szervezeteknél (ÃÂldott Kéz 2000 Alapítvány, Magyar Lelkisegélyszolgálok Szövetsége) tevékenykedtem, majd 2006 óta a NapSziget a MÃÂvészetekért Alapítvány képviselÃÂjeként keresem a kenyerem. Verseim 1992 óta jelennek meg különbözàfolyóiratokban és antológiákban, a (régi) Szépirodalmi Figyelà2000 végén közölt válogatást írásaimból. Eddig három verseskötetem jelent meg, 1994-ben a Kikelet címÃÂ, 1996-ban a Manna-versek (társszerzàMáté Mária), és legutóbb 1999-ben a Fénytölte címàkötet, a Krúdy Gyula Irodalmi Kör gondozásában. Több antológia szerkesztésében, kiadói gondozásában közremÃÂködtem. 2012-ben jelenik meg a Hungarovox Kiadó gondozásában Csontpalást címàkötetem, amely válogatott és új verseimet tartalmazza.