Pogány Gábor : Kontroll, avagy lecsaplak köcsög

Minden hasonlóság a véletlen műve. Amennyiben valamely olvasóm magára ismer, úgy kéretik mindezt szerény képességeim számlájára írni.*

– Várjál Bélám, beszólt egy figura! Mit akarsz köcsög? Nem látod, hogy telefonálok? Ne szóljá be, mer aztat nem komálom. Milyen jegyet?! Egyszer viszem a bömöst javítani, oszt szállok ilyen trágyára, mondom tömegközlekedek má” egy kicsit, oszt egyből le akarják nyúzni a bőrt? Kérek én jegyet a verdámban? Milyen jegyet vazzeg, hol vagyunk, a plázamoziban? Adózok én eleget vazzeg. Várjá má, mert megint csörög… Csá Csabika! Képzeld vazzeg, ülök a villamoson – ja, szerelő cseszteti a bömöst – oszt valami jegyet követel egy csávó! Nem röhej?

Kérsz te jegyet a micuban? Valami bérletet is kínálgat, de az meg van a fitnesszbe, minek a villamosra? Rendőrt hívsz vazzeg? Hívjad: téged is lesittelnek…

Na, várjá má, itt le kell szállnom. Ne kísérgess vazzeg, mer lecsaplak mint ex spré a csajokat, vagy mint fletó az életszínvonalad. Milyen jegyet vazzeg, hát ültem én a villamoson? Látod azt a nagy fekete bömöst? Az az enyém. Tudod hány hulla belefér a csomagtartóba? Na kopjá le, köcsög, mer hiánya lesz a cégednek. Milyen adatomat akarod te felírni? Nevemet?

Nevem: senki, vazzeg. Ja, Senki, Senki Alfonz: eztet olvastam egyszer egy képregényben. Hol lakok? Hú vazzeg, olyan kéglim van! Öt szoba, minden szobába vettem plazmát. Ha akarom, egyszerre nézem az öt szobában a hasztleren a nyalakodós csajokat. Megvegyelek téged is vazzeg? Ellen?röm úgysincs otthon. Láttam egy filmet a plázában a múltkor, ilyen ellenőrökről szól, mint te vagy.„

 

 

A szöveg kitalált. Bármilyen azonosság a valósággal pusztán a véletlen m?ve – a szerz?.

 

Pogány Gábor

Legutóbbi módosítás: 2008.10.22. @ 11:00 :: Pogány Gábor
Szerző Pogány Gábor 79 Írás
Üdvözlöm a Héttorony közösségét, és köszönetem a meghívásért! Magam firkász volnék eredetileg, de miután korábban írtam egyebet, mint újságot, így laptól távoztom után is folytatom a billentyűzet püfölését. Kérem, fogadjátok kritikával szösszeneteimet, bár megjegyzem: a bírálatokat kritikával tűröm.