Bősze Emil Miklós : A rokonlelkek — 671. —

Lélekrajzod máig is tiszta, és könnyen áttekinthető…*

  

 

 

Világéletedben mindenkiért kitetted lelkedet, ugyanakkor soha nem gondoltál avval, hogy nem jó helyre pakoltad azt.

Lélekrajzod máig is tiszta, és könnyen áttekinthető.

Ritka szép lélek vagy, ám a sors sohasem volt erre tekintettel —, mivel mindig másfelé nézett.

Nem tudok — valósággal képtelen vagyok —, elfogulatlanul rád gondolni, mégis egy-két dolog elmondásával adósod maradtam.

Egy favágó igencsak sajátos módon értelmezte a balta úszását, miután elolvasta Elizeus történetét az úszó fejszéről, és bölcsen megállapította azt, hogy mit sem ér a fejsze —, a hozzáillő nyél nélkül. Azt is elmondta még ez a végtelenül egyszerű kétkezi munkás, hogy hiába jóvágású a fa, ha teles-teli van görcsökkel —, mint jómagam.

Egy másik jóember csodálatosan érdekesen meg a temető közelében lakott, és nem tudott volna nyugodni és megpihenni az esténként hazajáró lelkek hangoskodásától, s a helyi önkormányzatnál élt bejelentéssel —, de a beígért környezettanulmány valami okból mégiscsak elmaradt…

Megmaradtál máig is törékenynek, mint aki pusztán tiszta vizet iszik —, tökfőzelék nélkül.

Olyan vagy most is, mint a friss lehelet, miközben megannyi lélekidomár és lélekkufár leselkedik reád.

Féltelek, s csak ismétlem önmagamat, hogy a játékban nincsen lélek —, és természetesen a lélekben sincs játék!

Valamiképpen lelki rokonomnak tekintelek, s velem rokonléleknek is egyben.

Újra lélekrajzod tanulmányozásával foglalkozom, ám még semmire nem jutottam —, viszont máris lelkedbe szerettem.

 

 

Budapest – 2011. febr. 22.

 

    Baráti Szeretettel: bősze emil miklós. -_-

— Köszönöm, hogy elolvastad! —

Legutóbbi módosítás: 2011.02.25. @ 11:29 :: Bősze Emil Miklós
Szerző Bősze Emil Miklós 74 Írás
Nagyvárad - Bukarest - Nagyvárad - Budapest... ÃÅj írásaim: http://www.bemiklos3.eoldal.hu Betelt honlapjaim: Korábbi írásaim: http://www.bemiklos2.eoldal..hu Ősírásaim: http://www.bemiklos.eoldal.hu Tanult szakmám fényképészet. Banki aláírásom: e-mail. -_-