Péri Györgyi : sszevesztek

– Helló! – mondta ?.

Senki nem reagált. Átnéztek rajta, mintha senki nem hallotta volna a hangját.

– Helló! – mondta ? egyenesen a lányhoz intézve szavát, aki azonban elfordította a fejét.

– Valami bajod van?

A lány unott képpel ránézett és két csámcsogás közben fintorgott egyet. Ráadásnak még megvonta a vállát és elfordult.

Csak szórakozik velem! – gondolta ?.

– Hát akkor – mondta még -, Helló.

Senki nem reagált.

 

Hát ez szépen itt hagyott – gondolta a lány.

Kár, hogy cikis utána menni. Kár. Biztos megalázkodásnak venné, ha megtenném..

Aztán mégis.

 

– Helló! – mondta a lány.

Senki nem reagált. Átnéztek rajta, mintha senki nem hallotta volna a hangját.

– Helló! Na – mondta a lány egészen kedvesen, hogy látszódjon, valóban engesztelni jött. ?azonban elfordította a fejét.

– Most miért csinálod ezt?

?közömbös arccal ránézett, elismer? fintor után bólogatott egy picit és nem tör?dött többet a lánnyal.

Csak szórakozik velem! – gondolta a lány.

– Hát akkor – mondta még tétován -, Helló!

De senki nem reagált.

 

Másnap a barátn? megkérdezte a lányt:

– Na, mi van a tegnapi fiúddal?

A lány vállat vont és unottan odavetette:

– Összevesztünk.

 

Legutóbbi módosítás: 2008.02.12. @ 17:13 :: Péri Györgyi
Szerző Péri Györgyi 72 Írás

Pedagógusként, irodalomtanárként dolgoztam közel 27 évig.
Írásaim úgymond szakmai ártalomként születtek a magam gyönyörűségére és megkönnyebbülésre némely nehezebb életszakaszomban.
Büszkeséggel töltött el, mikor a 7torony Irodalmi Magazin kiadványának oldalaira beválogatták néhány írásomat, vagy amikor a helyi Kézjegy antológia publikálta egy-két prózai munkámat.
2020-ban megjelent első regényem Aki hétszer született címmel, mely hangoskönyvben is beszerezhető.

Jelenleg öt kötetem jelent már meg, most a történelmi regénysorozatom harmadik részén dolgozok.