Kádár Sára Hajnalka : Édesapámnál

Édesapámmal  (halottak napján)

 Csókolom, mormogom halkan a rideg kősír előtt.

Hát megjöttél, s örömmé lényegül az arcod, sietnél felém, de visszafogja megfáradt, beteg tested rohanni akaró lábaid.  Így látlak én édesapám mindig, itt a temetőben is.-Emlékszel, morcos voltam, amikor te már éltedben megépíttetted ide a túlvilági ’’házad’’?

– Száraz lesz és meleg, mondtad, s titkosan átszellemült, békés arccal ültél le a sírkőre. A sajátodra.

– Nézd, milyen szép a kilátás! – mutattál a távolba kéklő hegyek, s az ezüstösen kanyargó folyó felé.

Tréfával vigasztaltad elszoruló szívemet. Ahogyan tetted mindig.

Remélem, meleg és száraz a ’’ házad’’, és béke van ott,  csend, és nyugalom.

És tudod, hogy számomra itt vagy fenn a dombon, és együtt nézünk a kék hegyek felé, drága édesapám.

Legutóbbi módosítás: 2019.10.30. @ 11:03 :: Kádár Sára Hajnalka
Szerző Kádár Sára Hajnalka 59 Írás
Kádár Sára Hajnalka vagyok, Erdélyben Sepsiszentgyörgyön élek. Írásaim – többnyire kis próza- egy része emlékezés a felnevelő székely falu jellegzetes alakjaira, szokásaira, a szocialista rendszer keserű, embert próbáló világára, de jelen van bennük a ma emberének gondja, öröme is. Egyszóval középpontban az ember áll. Mesét és verseket is írok. Nyomtatott és internetes antológiákban, folyóiratokban jelentek meg, valamint két saját kötetben is, címe: Visszapillantó 2014 ,és Az élet felém 2015 . szeretettel üdvözlök mindenkit.