Dvorák Etela : Csillagok

 

 

körvonalakban ismerem a múltat

elfáradt napokat

a kora reggeli sötétbe

egyetlen lélegzetvétellel

mikulás-pirosra mázolom

titkokat feltáró amazon vagyok

zúzmara stólával

befedett fák ágain

szép madarak

nem fekete varjak

a hiányérzet mégis mélyen

bennem gyötör

vonzó a testbeszédem

vonzom a csodákat

dobbanásra kinyílnak

az ajtók minden mesében

tapsra ölembe hullanak

a csillagok gyerekszemekben

csillan a smaragd zöld remény

—————————————————

Etka, megcsináltam a tördelést. Próbáltam „kihámozni”, leszedni azokat a szavakat, amik nem adnak a vershez…inkább csak „hallgatnak”, de ez az írásod, most valahogy „kicsúszott”, és hiába jártam körbe, egyszerűen nem állt össze sehogy sem a vers benne(m). Sokat kell, kéne rajta dolgozni. Etkám, vagy felteszed a naplódba, vagy most tegyük el ezt az írást…és hagyjunk neki időt, és majd, ha úgy érzed… napok múlva előveszed, újragondolva… -mert vannak benne jó képek… – de így, ez most nem áll össze verssé…

Szép estét.

Hajnal

 

Hajnikám, koszonom, nem tudom miért csúszott ossze a vers. Sajnálom, ha nem állt most benned ossze, lehet a miatt, mert sok szavat én is mán kihúztam…Semmi baj, nehezennyúlok a verseimhez utólag, nem érzem úgy napok után a tartalmát….Koszonom nagyon szépen az idodet, amit rám pazarolsz mindig! Legyen szépséges a estétek, puszillak!:-)

Etka

 

Drága Etka, ez nem idő-pazarlás. Szívesen dolgozom, dolgozunk veled, a gondolataiddal. Te is tudod. De most a vers, ami fontos.  De ahogy érzed. Én azért nem”dobnám” ki ezt a verset, hanem eltenném egy mappába… – mert ahogy írtam, vannak benne jó képek, gondolatok…

Szép estét Neked is.

 

Legutóbbi módosítás: 2013.12.05. @ 19:57 :: Dvorák Etela
Szerző Dvorák Etela 526 Írás
Etela Dvoráková vagyok... Nyugat Szlovákiaban élek. Aki akar megismerhet... A léleknek nem kell a pénz, a lélek valami szépet remél. Kell neki mindennap a pillanat, amikor valami szépet befogad, és felerősítve sugározza tovább, Hogy szebb legyen tőle a Világ.