Pozsa Ágnes : várj!

most mozdulatlanul kéne maradnom, és hagyni, hogy elmenj… úgysem tehetek semmit, hát csak menj!
vagyis várj! várj még egy kicsit…
nem hallod? még el akarom mondani…
muszáj utánad rohannom, akkor is, ha semmi értelme.. meg kell hallgatnod, az istenit!
ááá, a francba, hogy nem érted! hogy lehet az, hogy nem érted?
hát csak menj, nem megyek utánad. nem leszek kolonc a nyakadon. nem fogok a porban csúszni.. csak menj!
héé, még tartozol nekem! öt perc! öt perccel még tartozol. nem hagyhatsz itt egyik pillanatról a másikra… hallod?
várj!
állj már meg a szentségit neki! ne vigyél el mindent… az az enyém! az a fénysugár még a szemedben.. az még én vagyok! hallod? és mi lesz velem? csak itt hagysz, mintha nem is lettem volna? ezt nem teheted velem! mi a francnak mentettél meg, ha most magamra hagysz? hallod! nélküled én nem vagyok..
senki vagyok nélküled.. megfulladok! basszus! legalább nézz hátra!
ilyen nincs! ez nem lehet igaz! rohadj meg! rohadj meg! menj abba az istentelen jöv?be! csak menj!
csak egy percet még.. hallod? csak egy kibaszott percet.. annyit talán még kibírsz nem? hallod? egy perc az élet.. egy percet még az életb?l… nem olyan nagy kérés, nem igaz? a kurva életbe! nem hallod? nem hallod, hogy meg kell állnod? várj! kérlek várj.. ne rohanj el!! ne rohanj, kérlek.. várj…
csak egyetlen pillanatot.. csak tekints hátra kérlek… még egy utolsó mosolyt hagyj itt magadból..
hagyj egy mosolyt, mert különben meghalok…

 

 

Legutóbbi módosítás: 2009.01.13. @ 17:28 :: Pozsa Ágnes
Szerző Pozsa Ágnes 52 Írás
"Az élet ízét csak a bolondok ismerik" Ajar