Dvorák Etela : A tegnapért

 

zokogó világ
imádkozik Párizsért
békét nyugalmat
a félelem bennünk él
most a gyertya nem elég

———————

Igaz, de nem lett vers, Etkám. Sajnálom. 

 

Ilcsikém, tankát irtam, csak talán nem kellet volna kozpontoznom…..Így???..Hm???

————————

fekete szekrény

szerénytelenül áll ott

a szoba sarkán

rajta szép virágaim

de holnap már nem esik

 

Szótagszámát tekintve ez is egy tanka. Más tekintetben mivel a magyar nyelv szókészlete hatalmas, egy perc alatt kettő-három ilyet is lehet írni, túl sok számolást, farigcsálást nem igényel. 

Amit te írtál, próbálja begyűjteni mindazt, ami most hat(hat) a lélekre, de ettől még nem áll össze verssé. Kicsit olyan, mint a tinilány, aki tetszeni akarásában kikeni vastagon a szemét, mert az szép, a száját, mert az is szép, kirakja a ciciket, mert az is szép, és felhúz egy miniszoknyát, mert az is szép. A végeredmény kétséges, holott ugye összeszedett mindent, ami vonzó lehet. 

Tudod, hogy a Héttoronyban nincsenek automatikusan publikált témák.

 

-Igen, tudom, persze,

nagyon régen itt vagyok…s nem rakok fel minden nap egy verset, szerintem…de ezt te is látod, sajnálom ha így gondolod, nagyon.

..számolni nem elég , ez is igaz de a az egyszeru szavak is takarhatnak olykor mély érzelmeket

…azt hittem ismersz…vagy csak az szép s jó, ami bonyolult? Hm?…

 

Na mindegy,,,a szekrény s a gyertya nemtom hogy lett egy és ugyanaz….

 

Tudod Ilcsikém, megbántottál,

nem azzal, hogy ezt nem ment fel, hanem azzal, hogy ossze hasonlítasz egy tini utcalányal…:-((

———————–

A dolgok nyitja talán éppen itt van: el se olvasod, amit írok. Vagy nem érted. Ki említett itt utcalányt?! És hogy jön ide, hogy mióta vagy tag?!

Ez az írásod nem sikerült, ennyi az egész, nem kell mögé gondolni semmit. Ha a megbántásnál tartunk, én is mondhatom, hogy megbántottál, harmadszor küldöd vissza ugyanazt az írást ugyanúgy, és nem is foglalkozol vele, mit írok. Csak egy sértődés erejéig. 

 

Legutóbbi módosítás: 2015.11.15. @ 08:37 :: Dvorák Etela
Szerző Dvorák Etela 526 Írás
Etela Dvoráková vagyok... Nyugat Szlovákiaban élek. Aki akar megismerhet... A léleknek nem kell a pénz, a lélek valami szépet remél. Kell neki mindennap a pillanat, amikor valami szépet befogad, és felerősítve sugározza tovább, Hogy szebb legyen tőle a Világ.