Bamberger József : Példák

Nem főoldalas írás.

Ha prózát írsz, kissé bővebben tedd legközelebb.

Vannak emberek kiket végtelenül csodálok..! És hála a szüzanyának nyomot is hagytak maguk után ..!!

De érdekes módon a világ többsége csak lelkük egyik arcát ismerik….!

Világi valljuk nem más mint a harcművészet s a színjátszás !!!

Mindkettő korszakalkotó volt a maga nemében ….!

S bármennyire is furcsa sok közös vonásuk van pedig nem ismertek egymást sött a közülük egyik nem is hallot a másikról életében …!

De hamar rájöttek hogy másképp látják ezt a földi életet .

Ezért gondolataikat megletSaikat lapokra vetették s tömörületekben vagy pusztán maga hirdette..!

A színész megtanít minket arra hogy nem kell szó a beszédhez s hogy ha akár Máray val ült egy páholyban akkor is élete vége fele megis cigány életet élt szó szerint ezért is választottak a 80.as években a romák védőszentjének az urat. üzenete az utókornak, ön ismerete példaértékű és halhatatlanul orokertekű..

A harcos jellemet tanít ötvözte az amit nem is lehet nem létezett szamara a lehetetlen . Fizikai képességei nem mindennaposak mondható sött ….

minden alittasat igazolta mondatai észrevételei páratlanok

16 üzenete az emberiségnek útmutató akar az életre is ..

              HOGY KIK ŐK 

Bruce Lee ÉS Charles Spencer Chaplin 

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2015.04.09. @ 22:40 :: Bamberger József