Fitó Ica : Hajnalban a tengerparton

*

 

Ma korán hajnalban kijöttem a tengerpartra. Régi vágyam, hogy egyszer végre lássam, mikor kibukik a Nap a tengerből, és aranyhidat képez a végtelen víz fölött, amin gondolatban végigmegyek.

      A látvány olyan katartikus hatással van rám, hogy visszatarthatatlanul folyik a könnyem. Nem tudom, miért sírok, de ez annyira jól esik!

      Sírok és mosolygok…

      Egyedül vagyok, senki nem zavar. Szembefordulok a simogató napsugarakkal, behunyom a szemem, és áramlanak a gondolataim…

      Hát itt vagyok! Itt, a felkelő nap fényében a Vörös-tenger partján. Végtelen hálát érzek jó sorsomnak, hogy ezt megtehetem.

      Itt pulzál a tenger a lábam előtt, egy-egy szívverésére kicsapó hullám el is éri. Hallgatom az ütemes morajlást, arcom melegítik a még gyenge napsugarak, és szeretteimre gondolok, kik bár most nagyon távol, de mégis itt vannak velem.

      Sok jó dolog jut eszembe, ami életemben történt velem. Én csak arra akarok emlékezni! A szépre!

      Ezeket az emlékeket senki el nem veheti tőlem, azok csak az enyéim. Dédelgetem, őrzöm és ápolom őket.

      Mint ahogy ezt a reggelt is meg fogom őrizni, és soha el nem felejtem, amikor a nap képezte aranyhídon a tenger felett képzeletben végigjárom életem legszebb pillanatait.

      Sokáig üldögélek így, eggyé válva az őselemekkel. A tenger szívverése olykor találkozik az enyémmel.

      Hirtelen arra gondolok, ez a végtelen víztömeg milyen jó szerető lenne.

      Ölelne-ölelne, simogatna, és ringatna… hűséges lenne. Ha egyszer elragadna, magáévá tenne, soha nem engedne el. Soha!

 

      Nah!

      Inkább kinyitom a szemem, fürdetem még a sima víztükörben, mielőtt visszaindulnék a szállodába.

      Ott már párom biztosan elkészítette nekem a kávét, ott vár Juli barátnőm is, és talán ébredezik már az ő társa is.

      Felejthetetlen ez a reggel, jó lesz emlékezni rá.

 

 

Legutóbbi módosítás: 2008.11.27. @ 19:39 :: Fitó Ica
Szerző Fitó Ica 190 Írás
Vidéki kisvárosban élek. Aktív éveimben pedagógusként, ma már nyugdíjban. Írogatok ezt-azt, s szívesen olvasom mások írásait. http://csendhangok.blogspot.com/search/label/Bemutatkozom