Verő Orsolya : Summertime c. Zvolszky-kiállítás az iF kávéházban

„Summertime is finally here”

 

Szeretettel meghívjuk

Z V O L S Z K Y Z I T A

S  U  M  M  E  R  T  I  M  E

cimű kiállításának megnyitójára

2008. július 2-án este hat órára
az iF kávézóba (IX. Ráday utca 19.)
A kiállítást megnyitja: Bánosi György költő.
Zenélnek: Kazai Ági ének, Neumann Balázs zongora és Molnár Sándor szaxofon.
A megnyitó alkalmából iF SUMMERTIME koktél dominóval kedveskedünk vendégeinknek.
Az esemény után tovább szól a dzsezz, kvaterkaparti a képek között és a teraszon.

A kiállítást július 27-ig lehet megtekinteni.

Zvolszky Zita és az iF zenés kávéház munkatársai

*

NYÁRIDŐ A RÁDAY UTCÁBAN

A Ráday utca egy ideje a bohémek tanyája, de a kulináris élvezetek mellett művészeti élményekhez is juthat az érdeklődő. Az If kávézóban mától Zvolszky Zita képei várják a betérőket. Az emeleten grafikákat állítottak ki, míg a földszinten színesebb olajfestmények, absztrakt és figurális képek láthatók. Egy boltívben, szinte szentélyszerűen, néhány terrakotta szoborfej kapott helyet. A kiállítás, amely ma este 6 órakor nyílik, a Summertime – Nyáridő címet kapta. A művésznő elmondása szerint azért, mert bármilyen sorsa is van az embernek, mindig pozitívan és derűsen kell látni a világot. A megnyitón Kazai Ági énekli Gershwin híres dalát, és az alkalomra különleges koktélt is kever a mixer a mediterrán, horvát ételek mellé. A képek a helyszínen megvásárolhatók, a művész alkotásai a http://www.zvolszky.hu honlapon megtekinthetők.
(Népszava)

NÉPSZAVA > 2008. július 2. szerda, 12. oldal
*

http://www.ifkavezo.hu/chameleon/kiallitasok/z_zita_vasarolhato/index.html

Legutóbbi módosítás: 2019.09.11. @ 06:31 :: Adminguru