Panteon

Az égi Parnasszusban továbbélő tagjaink

Tagok
38
Részletek
Túlvilágon továbbélő szerzőink...
Sorrend
Vezetéknév
Dr.
Keresztnév
Balázs Tibor
Biográfia
Könyvkiadóként (www.accordiakiado.hu, www.litteranova.hu) a nagyközönség által ismert és elismert írók mellett fiatal, vagy kevésbé fiatal szerzők műveit is gondozom, publikálom. Az élet visszaigazolta hitem (számos névvel, szépen ívelő írói pályával jelezhetem), hogy a tehetséges betűvető előtt teret kell nyitni - megértően, bizalommal, baráti tanácsokkal. Kevés szerző zsengéi között olvashatjuk remekeit... Másrészt: nagyon fontosnak érzem azt is, amit sokan nem vesznek figyelembe: az önkifejezés lelki igénye, az írás, az alkotási folyamat önmagában véve nagy és kivételes emberi érték, még akkor is, ha nem a modern esztétika szerint realizálódik a mű. Lehet ez? Igen, lehet, hiszen az írásművet az alkotó azon vágya élteti, hogy gondolatai a spirituális dimenzió részei legyenek...Ki-ki döntse el, hogy álsztárok "értékrendjében", vagy a fentiekben jelzett vágyban ismer önmagára. Harmadrészt: mivel kiadóként dolgozom, tudom, hogy nekem is szükségem van megmérettetésre, ezért jelzem írásaim kapcsán az első megjelenés helyét és körülményeit. Üdv, Toronylakók!
Vezetéknév
Mocsár
Keresztnév
Zsófia Alexandra
Biográfia
Jelenleg egy művészeti egyetem hallgatója vagyok. Nevem felvett név, arcképem valódi retrósítva, de 3 évvel ezelőtti. 2 évtized a hátam mögött "boldog-szomorú " pillanatokkal. Írásaim sajátjaim, gondolataim is. Nehezen érthetők, elismerem. Saját világom kialakításában jelentős szerepe volt/van a színháznak és a képzőművészeteknek. Egy kérdésre válaszolva: anyai nagyszüleim nevéből adódik a mostani(Pálffy Antónia) névváltozat, s nos, való igaz, hogy születési nevem lecserélése bizonyos okokból folyamatban van... Köszönöm, hogy itt lehetek!:-)
Vezetéknév
Jagos
Keresztnév
István Róbert
Biográfia
A nevem Jagos István Róbert. 1974 tavaszán születtem. Életem nagy részét Hódmezővásárhelyen éltem le (34 év). Elég korán, 1989-ben 15 évesen kezdtem el verseket írni. Ez a lendület 1998-ig tartott. Szűk tíz év után újra neki fogtam a rímfaragásnak. 2008. óta már prózákkal is próbálkozom. Ugyanennek az évnek őszén, a Csokoládéház című versemmel, bekerültem a ÀžLírikus képzelgésÀ pályázat döntősei közé. Alkotásaim megtalálhatók több országos irodalmi portálon is. Több mint egy tucat antológiában szerepelek mint szerző. 2010-ben Kárász József díjazott lettem, ami által felkértek a Kárász József irodalmi Kör alelnöki posztjára, illetve a Dél-Alföldi Művészeti Kör alapítója és elnöke vagyok. Irányításom alatt az utóbbi kör köteteket is jelentet meg. Egy saját kötettel rendelkezem, melynek címe: Made in az idők hajnalán. Most tavasszal készülök megjelentetni a másodikat ami a Félresértett szavak címet viseli. Verseim ajtók. Bennük és általuk újraéledek - élek újra. Oldok és kötök - megtartok és elengedek. Pillanatot, indulatot, vágyat, szerelmet és gondolatot. Életet és halált. Büszke esendőként vagyok ember, férfi és magyar.
Vezetéknév
Juhász
Keresztnév
László
Vezetéknév
Bányai
Keresztnév
Tamás
Vezetéknév
Herczeg
Keresztnév
László
Biográfia
Herczeg László vagyok. Irodalomrajongó, és gyakorló. Több Irodalmi és Művészeti Társaság és Kör tagja. 57 éves vagyok, Pécs közvetlen közelében, (5 km) élek. zvegy vagyok, egy 35 éves leányom és két nagy, 14. és 12. éves unokám van. BM. Rendőrség hivatásos pálya után, Védelmi-Biztonsági vezető vagyok.
Vezetéknév
Nagy
Keresztnév
L Éva
Biográfia
beköszöntő kip-kop megjöttem köztetek vagyok talán ha mást nem is egy verssort hagyok ’54-ben születtem a sors fekete árnya sikoltott felettem éltem életem fénnyel és árnnyal küszködöm ma is e cudar világgal mióta ősz szitált sokkal bölcsebb lettem tudom hogy mi fontos mit kell ma már tennem szeretni az embert nagy- nagy tisztelettel örömet szerezni mindezt tiszta szívvel poéták Ti jóságarcú társak fogadjatok be hát Isten oltalmával
Vezetéknév
nemojano
Biográfia
Németh Jánosnak hívnak, s mert ha a telefonkönyvet felütöd, s kb. 100 Németh-et találsz, ezért vagyok csak nemojano, ebből eddig még egy van.