Bacskai Nóra : Harag

Vérben ég?, forró lázzal.

Örjöng? forró látomással – mivel nem fokozol vele, egyszer? szóismétlés.

Vetem magam eléd.k

S te nem nem hallasz engem.

 

Odaadtam minden fényem.

Elloptad, így mond mi égjen?

És azt várod,

hogy ragyogjak neked?

 

Megraboltál csalfa árnyék!

Szárnyam nincs, így hova szállnék?

Nevess csak.

De te nem fogsz repülni sosem. – nem kell oda ez a de, logikailag a két dolog között nincs ok-okozati összefüggés, így ellentétben sem állnak egymással. 

 

F?nixlelkel feltámadok. – helyes ragozással úgy volna, hogy F?nixlelkkel, hiszen a -vel rag v-je hasonul. Viszont nem valami szép verziója ennek a szónak. F?nixlélekkel volna a helyes, viszont azzal kiesel a ritmusból Olyan megoldást keress, hogy maradjon a ritmus is és helyes legyen a szóhasználat is. Végs? esetben maradhat a f?nixlelkkel. 

Nézz csak ide! Lásd, hol vagyok!

És hidd csak bátran,

hogy én tévedtem el. – a hogyokat úgy általában kéretik kihagyni a versekb?l. 

 

Feléd lépek, égi lánggal.

Büszke, édes látomással.

És kívánom,

hogy érezd, hogy neked is fájjon. – már egyszer sem kell az a hogy, nem még kétszer. 

 

 

 

Legutóbbi módosítás: 2011.05.24. @ 08:24 :: Bacskai Nóra
Szerző Bacskai Nóra 12 Írás
Mit írhatnék magamról. Átlagosnak nem mondható (mert átlagos e az, aki verseket írogat manapság? XD) 20 év körüli gyógyszerészhallgató vagyok Debrecenben. Írni soha sem tanultam, és nem is szeretnék. Magamat nem tartom nagy költőnek, csak valaki olyannak aki az érzéseit hagyja a papíron megszólalni. Régebben verseket mostanában főleg dalszövegeket írok alakuló zenekarunk számára. Hát kb ennyit rólam...