Bősze Emil Miklós : Nőnapi köszöntő/m/ — 682. —

Boldognak tartod magad, s most, hogy megjelensz így kicsinosítottan -, mindenki annak is lát. *

 

 

Boldognak tartod magad, s most, hogy megjelensz — így kicsinosítottan —, mindenki annak is lát.

    Legjobb ajánlóleveled mégiscsak fiatalságod lehet, de bocsássál meg kérlek — most amikor mindenki a Nők nemzetközi szolidaritásának napjára készül —, hogy jómagam felkészületlenül állok itt meg Teelőtted, jóllehet már minden ünnepre készen…

    Egyik nagy nőcsábász agglegény barátom mind a nőrablásról beszélt, ám gondolatai nem értek célt —, mivel nem lehet csalárdsággal vagy erőszakkal egyetlen nőt sem hatalmunkba ejtenünk.

    Még középiskolás lehettem, amikor magyartanárom — ki különben nagy nőbolond volt — mindig engemet feleltetett az irodalmi művek női alakjainak jellemzéséből.

    Mást sem tudtam.

    Volt, hogy megkérdezett, hogy — te ezt honnan tudod?

    Már akkor ott volt bennem a megérzés.

    Nem találom most azonban az ünnephez méltó szavaimat, viszont közben meg az jutott eszembe, hogy egy alkalommal azt mondtad nekem, hogy sohasem lennél a klisém —, s ez a sebem máig nem gyógyult be teljesen.

    Nem vágytam azonban nőuralomra — de nőgyűjteményre sem —, így eddigi életem során nem alapítottam nőegyletet.

    A nők összességükben mégis elkápráztatnak, ugyanakkor a Te öltözeted a legpompásabb —, különösen az Éva kosztümöd.

 

    Lassacskán azt hiszem, befejezem, mivel nem szeretném azt, hogy miattam késsen a Nőnap!

    Sok minden mégis kimaradt, s máig is, mint kiismerhetetlent csodállak.

    A végére pusztán egyetlen kérdőjelem maradt, meglehet ismeretlenül — de ez egy más téma talán —, mely már a nőtartás összegéről szól.

Legutóbbi módosítás: 2011.03.07. @ 18:13 :: Bősze Emil Miklós
Szerző Bősze Emil Miklós 74 Írás
Nagyvárad - Bukarest - Nagyvárad - Budapest... ÃÅj írásaim: http://www.bemiklos3.eoldal.hu Betelt honlapjaim: Korábbi írásaim: http://www.bemiklos2.eoldal..hu Ősírásaim: http://www.bemiklos.eoldal.hu Tanult szakmám fényképészet. Banki aláírásom: e-mail. -_-